Żniwiarze - Gang i jedna z trzech wrogich organizacji w inFAMOUS. Działali na terenie Empire City, a konkretnie w dzielnicy Neonów. Byli kontrolowani przez Przewodnika o imieniu Sasha, dzięki wytwarzanej przez nią czarnej smole.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Oryginalnie był to niewielki gang ćpunów, handlarzy narkotyków, jednak po incydencie w Empire City i opętaniu przez Sashę, ich szeregi znacząco się powiększyły, aż udało im się przejąć władzę nad jedną z dzielnic w odciętym od świata mieście.

Zaczęli zatruwać wodę w blokowiskach przy użyciu czarnej smoły Sashy, aby jeszcze bardziej zwiększyć swą liczebność. Montowali również liczne kamery w celu inwigilacji i trzymania obywateli w ryzach, oraz przetrzymywali ludzi w porwanych pociągach.

Po walce pomiędzy Cole'em a Sashą, w której Sasha została porwana przez Synów Pierworodnych, gang został de facto bez żadnego przywódcy. Jednak mimo tego ciągle dalej działali w dzielnicy Neonów, choć ich liczba zmalała, przez brak możliwości pozyskiwania nowych członków oraz walkę z MacGrath'em i oddziałami Policji Empire City.

W ich szeregach znajdowały się niewielkie ilości przewodników.

Żniwiarz Przewodnik

Uzbrojenie[edytuj | edytuj kod]

  • Karabiny szturmowe
  • Wyrzutnie rakiet
  • Tarcze policyjne
  • Miniguny
  • Strzelby
  • Granaty
  • Wieżyczki z KM'ami