FANDOM

Żywiołaki - są drugorzędnymi antagonistami filmu Marvela z 2019 roku Spider-Man: Daleko od domu. Były to serie iluzji stworzonych przez projektory i drony Mysterio. Aby ukryć swoją prawdziwą naturę, Mysterio twierdził, że są bytami z Ziemi-833, które wyłoniły się z międzywymiarowej szczeliny spowodowanej przez pstryknięcie Thanosa.

Historia

Żywiołaki zostały stworzone przez Mysterio jako androidy (zbudowane przez Williama Gintera Rivę) jako część prawdziwego spisku Mysterio, który miał stać się bohaterem dla publiczności i stać się kolejnym „Iron Manem” ze względu na wyrzucenie go ze Stark Industries za jego zachowanie. W tym celu Mysterio przeprowadza kilka ataków terrorystycznych w kilku miejscach na świecie: Cyklon został wysłany do ataku na Maroko, Sandman został wysłany do ataku na Meksyk, Hydro-Man został wysłany do ataku na Wenecję, a Molten Man został wysłany do Pragi. Poprzez drony uwolniły swoje „moce” do ataku na miasta, narażając życie ludzi na niebezpieczeństwo, a Mysterio użyłby własnej techniki iluzji, aby pozornie pokonać potwory i sprawić, że będzie wyglądał jak bohater dla publiczności. Ostatecznie Spider-Man szybko dowiedział się o spisku po tym, jak jego przyjaciółka MJ znalazła jednego drona opisującego prawdziwą intrygę Mysterio i że wysłał swójego najnowszego Żywiołaka (Fuzję Żywiołaków) do Londynu, aby zaatakować i zabić MJ i resztę jego kolegów z klasy, aby zakryć ślady. Ostatecznie Peter Parker był w stanie pokonać Mysterio i wyjawić że Fuzja Żywiołaków jest fałszem, ale to przyniosło zły koszt z umierającym Mysterio wrabiającym Spider-Mana w jego śmierć i wyjawienie jego tożsamości światu.