FANDOM

Zobacz inne pojęcia – Abomination

Emil Blonsky to główny antagonista filmu Niesamowity Hulk .
Blonsky był żołnierzem, urodzonym w Rosji i wychowanym w Wielkiej Brytanii. Został zapożyczony SOCOM przez Royal Marines, na rozkaz generała Thunderbolta Rossa. Ostatecznie zmutował się w potwora o nazwie Abomination pod koniec filmu.
Grał go Tim Roth, który również grał generała Thade w filmie Planeta Małp (2001), Pete'a Hicoksa w Nienawistna ósemka , George'a Wallace w Selma (2014) oraz Archibalda Cunninghama w Rob Roy (1995).

Osobowość

W odróżnieniu od Bannera, osobowość Blonsky'ego i Abomination zdają się być ze sobą zgodni. Nawet przed mutacją, Blonsky był zdolny do sadystycznych zachowań, jak na przykład uspokojenia psa, za szczekanie na niego oraz odwarte wyrażenie chęci pokonania Hulka, pomimo przewagi tego ostatniego.
W nowelizacji Petera Davida, Abomination ujawnił, że pragnie zdobyć moc życia i śmierci nad słabszymi istotami. Wykazywał również sadystyczną rozkosz z powodu podjęcia prawdziwej walki przez jego rywala. Chciał także zmusić Hulka do patrzenia jak Betty umiera w eksplozji helikoptera.

Ciekawostki

  • Początkowo Abomination miał wystąpić w filmie Hulk z 2003 roku, jednak został zastąpiony przez Glenna Talbota.
  • Góruje siłą nad Hulkiem dwukrotnie, jednak nie może zmieniać jej poziomu.
  • Po transformacji rozwinął sadystyczne pragnienia, aby na ogół zadawać ludziom ból i cierpienie.
  • Nowa wersja Abomination jest znacznie gorsza niż jego filmowy odpowiednik, ponieważ w powieści jego prawdziwym motywem było sprawowanie władzy nad słabszymi od siebie.