Złoczyńcy Wiki
Advertisement
Złoczyńcy Wiki
Skull-32-xxl.png
Uwaga!
Ten złoczyńca został uznany za Czyste Zło. W związku z tym jest jednym z najgorszych złoczyńców, pozbawionym pozytywnych cech i bez żadnych szans na odkupienie. Nawet jeśli posiada jakieś pojedyncze, pozytywne cechy to najczęściej są one fałszywe, nieszczere i w ogóle nie usprawiedliwiają ohydnych zbrodni jakich złoczyńca się dopuścił. Dla tego rodzaju złoczyńcy robienie złych rzeczy jest tak naturalne, jak oddychanie.

Płaczcie! Cierpcie! Żyjcie w strachu!

—Sianie strachu przez N Ma.

Czym jestem wypełniony? JESTEM PEŁNY, JESTEM PEŁNY!!!

—Ostatnie słowa N Ma.

Absolute Hades God N Ma jest głównym antagonistą Mahou Sentai Magiranger i przywódcą podziemnego królestwa Infreshia.

Osobowość

N Ma to złośliwa istota zdecydowana na absolutną krucjatę tylko po to, by zaspokoić własną potrzebę zniszczenia i głodu władzy. Z tą drobną motywacją rujnuje wiele istnień, tak jak to zrobił z Magitopią, wysyłając na nią swoją kultową Infershię. To skłoniłoby Niebiańskich Świętych do niepotrzebnego prowadzenia wojny, w której byłyby pewne ofiary. Co więcej, nie miał wyrzutów sumienia w praniu mózgu i zniewoleniu Blagela w Wolzard, wymazując jego wspomnienia, by przygotować nowy krwawy konflikt. Jeśli to już nie potwierdza jego pragnienia rujnowania życia w stworzonej przez siebie rzeczywistości, N Ma pokazał jałową ziemię bez życia poza czaszką. Nie wspominając o jednym żywym kwiatku, który został zmiażdżony przez Boga Śmierci. Jego zdaniem życie było bezwartościowe, a zamiast tego tylko nicość zasługuje na istnienie. Jak na ironię bał się o własne życie, gdy wszystkie istoty, które go chroniły (np. Dagon) zostały prawie zniszczone.

Umiejętności

N Ma ma zdolność wchłaniania i konsumowania dowolnej ilości magii, aż do swojej śmierci, kiedy okazuje się, że ma jej granice, wytworzone dzięki ogromnej odwadze. Poza tym jako pasożyt był w stanie wyprać mózg i zasadniczo całkowicie zmieść Blagela w posłusznego pionka. Poza tym potrafił zagiąć czas, pokazując rzeczywistość, w której wygrywa, i dowolnie zmieniać ją w przeszłość. Co więcej, w razie potrzeby może zebrać rozpacz i wyrosnąć na olbrzyma, wraz z posiadaniem gospodarza, tak jak w przypadku Tytana.

Zobacz też

  • Mistrz Octomus
Advertisement