FANDOM

Agent 47 (zwany po prostu 47) - to zabójca i tytułowy protagonista z serii gier Hitman.

Chociaż jest protagonistą, jego prace i czyny sprawiły, że stał się niesławny jako profesjonalny zabójca. Jest zatrudniony przez ICA (Międzynarodową Agencję Kontraktową) do przeprowadzania zabójstw dla swoich klientów i od tego czasu stał się znany jako jeden z najlepszych zabójców ICA i strategicznie ceniony zasób. Często pomijane jest także to, że większość złoczyńców z serii Hitman to zdeprawowane i wyjątkowo złe postacie, które nie zasługują na współczucie, gdy umierają z rąk Agenta 47, ale to absolutnie nie oznacza, że ​​Agent 47 jest dobroczyńcą: w rzeczywistości gdyby został przydzielony do zamordowania dobrej osoby, zrobiłby to z bezlitosną skutecznością.

Głosu podłożył mu David Bateson.

Wygląd Edytuj

47 jest mężczyznę w średnim wieku, o wzroście od 6 stóp do 6 stóp, wysokości dwóch cali, ogolonej głowie i typie ciała sprawnego fizycznie. Jego twarz jest zwykle naznaczona wyrazistym i pustym wyrazem twarzy. Zazwyczaj nosi marynarkę, czarnym garniturze, biały podkoszulek, szkarłatny krawat, formalne, czarne spodnie garniturowe, starannie wypolerowane buty i czarne skórzane rękawiczki. Jego strój zmienia się jednak dość często, ponieważ często musi się ukrywać, aby wtopić się w otoczenie. Ma masę 187 i ma wyraźnie niebieskie oczy i wyjątkowo jasną cerę.

W Hitman: Rozgrzeszenie jego wygląd się zmienia. Po wyjściu z ICA odcina swój tatuaż z kodem kreskowym prostą brzytwą, aby uniknąć dalszej uwagi ze strony ICA. Teraz nosi zakrwawiony bandaż pokrywający obszar cięcia. Dalej, po nieudanej próbie zabójstwa ochroniarza Sancheza - Blake'a Dextera, zostaje pozostawiony na śmierć w płonącym budynku. Gdzie gubi rękawiczki oraz krawat, a jego garnitur zostaje poszarpany.

Galeria Edytuj