FANDOM

Aggregor to główny antagonista pierwszej połowy pierwszego sezonu Ben 10: Ultimate Alien . Jest obcym zdobywcą, który szukał pięciu kosmitów z Galaktyki Andromedy, aby pochłonąć ich moce, by umożliwić sobie zdobycie czterech kawałków Mapy Nieskończoności i żeby wejść do Kuźni Stworzenia i pochłonąć moce młodego Celestialsapiena oraz stać się wszechpotężnym i podbić Wszechświat.
Głosu użyczył mu John DiMaggio, który podłożył głos również Benderowi w Futuramie .

Wygląd Edytuj

Wygląd Aggregora jest podobny do człowieka. Ma jednak cieliste rogi na głowie i czerwone oczy, otoczone czarnymi obwódkami. Ma długie czarne włosy i nosi brązowy płaszcz do kolan, a także workowate, szare spodnie i wysokie, czarne buty. W prawej ręce trzyma broń, podobną do włóczni.

Osobowość Edytuj

Aggregor jest okrutnym, sadystycznym, bezlitosnym i aroganckim socjopatą, który zrobi wszystko, aby osiągnąć swoje cele, nie odczuwając wyrzutów sumienia. Zdolności Aggregora czynią go tak groźnym, że udało mu się obronić nawet przed hydraulikami. Przed nikim nie odczuwa strachu.
W odróżnieniu od innych antagonistów serialu, takich jak Vilgax i Nadistoty, Aggregor woli działać sam. Wykorzystuje swoich sługusów do pomniejszych zadań, takich jak praca fizyczna czy mięso armatnie dla wrogów.

Galeria Edytuj