FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Co roku, Rosjanie kupują 100,000 kijów baseballowych, a piłek baseballowych, w porywach 50. Teraz rozumiesz co jest ulubioną rozrywką tego narodu.

—Akan

Akan - jest głównym antagonistą filmu "Hardcore Henry" z 2015 r oraz protagonistą komiksu "Hardcore Akan". Jest bezwzględnym przywódcą o zdolnościach psychicznych, który planuje przejąć świat za pomocą klonów cyborga. Ma na pozór nieskończoną armię zawodowych i fanatycznych popleczników i najwyraźniej ma wiele moskiewskich sił policyjnych w kieszeni. Prowadzi firmę znaną jako Akan Inc, ale dokładne cele jego firmy są nieznane.

W jego rolę wcielił się Danila Kozlovsky.

Biografia

Payday 2

Akan pojawia się wraz z Śliskim Dmitirym, w zwiastunie.

Podczas wydarzeń z Payday, Elephant prosi Dallasa o pracę dla Akana, który chce ukraść bardzo ważne dane w rosyjskim laboratorium. Jednak po odkryciu Jimmy'ego (i uzyskaniu większego wynagrodzenia), gang zdradza Akan i pobiera dane dla siebie, i przypuszczalnie spala je później.

Hardcore Henry

Podczas wydarzeń z Hardcore Henry, Akan dręczy bohatera od początku do końca. Zabija naukowców, a później wysyła swoją prawą rękę Yuri'ego, by schwytał żonę Henry'ego - Estelle, z pomocą Jimmy'ego, Henry walczy z armią Akana, a Jimmy eskortuje Henry'ego do niego. Kiedy Henry przyjeżdża do burdelu, Akan atakuje Henry'ego i ujawnia, że ​​Estelle została zabrana na pokład pancernego konwoju. Henry i Jimmy ścigają konwój i znajdują Estelle, ale Akan przybywa i pokonuje Henry'ego. Potem Henry i Jimmy szturmują jego kwaterę główną, zabijając Yuri'ego po drodze. Henry przybywa do jego biura i walczy z Akanem i jego armią cyborgów na dachu budynku, a Henry pokonuje cyborgi. Jednak Akan ponownie pokonuje Henry'ego i okazuje się, że Estelle nie jest żoną Henry'ego, ale Akana, i obaj manipulowali Henrym. Henryemu wreszcie udaje się zabić Akana, obcinając mu połowę głowy.