FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Alexander "Alex" Kralie - deuteragonista później drugorzędny antagonista w Marble Hornets. Jest urojonym seryjnym mordercą który chce powstrzymać Operatora, zabijając każdego, kto kiedykolwiek miał z nim jakiś kontakt.

W jego rolę wcielił się Joseph DeLage.

Biografia

Alex pojawia się w prawie wszystkich nagraniach, kiedy seria zaczęła skupiać się na Jay'u i jego śledztwcie. Występuje w większości filmów między #35 a #52 i pojawiał się sporadycznie od filmiku nr. 52. W "Entry #86" ujawniono prawdziwe motywacje Alexa. W rzeczywistości Alex próbował powstrzymać Operatora przed rozprzestrzenianiem się na innych ludzi. W trakcie tego procesu stawał się coraz bardziej obłędny, dopóki nie uznał, że każdy, kto ma z nim związek, musi umrzeć, włączając w to samego siebie. Udaje mu się zabić Amy i Jaya; Tim zabija Briana i przypuszcza się, że Alex zabił także Setha i Sarę. Zmarł po długiej konfrontacji z Tim'em. Jednak Tim został zmuszony do dźgnięcia go w szyję i dokończył, gdy upadł na podłogę, wijąc się. Z jego ostatnich słów, Alex błagał Tima, aby kontynuował jego misję i zabił wszystkich związanych z Operatorem, a następnie zmarł. Jednak biorąc pod uwagę kontrastujące poglądy Tima, prawdopodobnie nie zgadzał się z nim.