FANDOM

Alexander Pierce – był jednym z przywódców T.A.R.C.Z.-y, który tak naprawdę był agentem Hydry.

Biografia

Kapitan Ameryka Zimowy Żołnierz (2014)

W 2014 roku Pierce był jednym z najważniejszych przywódców T.A.R.C.Z.-y, jak i Hydry (działając dla tej drugiej). Wrobił Kapitana Amerykę w zdradę stanu, i wydał rozkaz przejęcia Hellicarierów przez wszystkich uśpionych agentów. Pod koniec bitwy zginął zastrzelony przez Nicka Fury'ego.

Avengers: Koniec gry (2019)

W 2023 roku, po odkryciu metody bezpiecznego podróżowania w czasie, Kapitan Ameryka, Iron Man i Ant-Man cofnęli się w czasie do bitwy o Nowy Jork w 2012 roku, kierując się do Stark Tower, aby odzyskać Berło i Tesseract. Podczas gdy Kapitanowi Ameryce powierzono zadanie odzyskania Berła, Tony Stark, udając agenta T.A.R.C.Z.-Y był świadkiem, jak Pierce zażądał od jego młodszej wersji, by zrezygnował z opieki nad Lokim i Tesseractem. Jednak Stark nakazał Ant-Manowi wyłączyć Reaktor Łukowy osadzony w klatce piersiowej jego młodszej wersji, powodując, że doszło u tego drugiego do zatrzymania akcji serca. Gdy Pierce zajmował się umierającym Starkem, prosząc o pomoc medyczną, starszy Stark przejął kontrolę nad Tesseractem, ale został odrzucony przez Hulka, co spowodowało, że Tesseract wpadł w ręce Lokiego, który użył go do ucieczki z więzienia.