FANDOM

Jam jest O’Hara, znacie mnie. Tutaj życie wiodę swe. Być może nie mylicie się, by wszystko zacząć, czemu nie?. W tej sprawie zmienić zdanie chce... Raczej zgniećcie je! Zgniećcie je, zgniećcie je, Tego pragnie każdy - no co jest, kto mnie poprze?

—Ostatnie słowa O'Hary z piosenki "Sadźmy je".

Alojzy O'Hara jest głównym antagonistą filmu Lorax. Jest chciwym i manipulacyjnym burmistrzem Chciakowa, założycielem O'Hare Air, szefem Królika i Miśka i arcywrogiem Teda Wigginsa.

Biografia Edytuj

Początki Edytuj

O'hare

O'Hara jako nastolatek

Jako nastolatek, O'Hara wpadł na pomysł zarabiania pieniędzy, kiedy zobaczył jednego z pracowników billboardu kaszlącego smogiem, jednocześnie zastanawiając się, kto zrobi "kolejną najlepszą rzecz" po tym, jak fabryka chciaków musiała być zamknięta na dobre.

W filmie Lorax Edytuj

Dr-seuss-the-lorax-OHare-la-2-29-12

O'Hara obecnie

Wiele lat później O'Hara sprzedał fortunę, kupując butle z tlenem do maszyny, którą zaprojektował, by utrzymywać smogowe powietrze dla mieszkańców Chciakowa, ale żeby sprzedać to, co ludzie zwykli dostać za darmo, Firma lotnicza O'Hare bardzo się starała, aby lokalni mieszkańcy nie opuszczali miasta, żeby nie mogli znaleźć alternatywy (sadzenia drzew) do jego butelkowanego powietrza. Z tego powodu Ted zrobił wroga z tak zwanego "wybranego bohatera".

O'hare1

O'Hara grozi Tedowi

Kiedy Ted mówił o drzewach (jak gdyby część Loraxa była w nim), rozbijając mury miasta, aby ujawnić prawdę i pokazując ostatnie nasionko drzewa jako początek wielu bardzo potrzebnych zmian dla całego sztucznego miasto Chciakowa, O'Hara próbował na próżno pozyskać obywateli po swojej stronie, ujawniając w ten sposób swoją prawdziwą naturę, grożąc zwolnieniem swojego dostawcy o imieniu Stan, jeśli nie ma ludzi po swojej stronie śpiewa, że ​​nasienie powinno się zgnieść. Wszyscy zatrzymują O'Harę, wystrzelając do niego z kasku przez ich ochroniarzy Miśka i Królika (którzy nie są już antagonistyczni i zmienili się). Można podejrzewać, że nie mając kontroli nad kaskiem, O'Hara ostatecznie rozbił się w kasku, prawdopodobnie został zabity lub poważnie zraniony siłą uderzenia.

Osobowość Edytuj

O'Hara jest chciwym, przebiegłym, nieznośnym, kłótliwym i egoistycznym biznesmenem, który zazwyczaj nienawidzi roślin i drzew, ponieważ (według niego) stanowią one zagrożenie dla jego działalności lotniczej. Pokazano mu również, że ma postawę upartego członka mafii, a także mówi o swoim biznesie tak, jakby prowadził monopol (chociaż był przekonany, że każdy ma rację). Jest również wyjątkowo lekceważący i agresywny w stosunku do swoich ochroniarzy i innych. Jednym z jego najbardziej oburzających i godnych pogardy planów jest sytuacja, w której rzekomo niszczy rośliny, drzewa i nasiona.

Wygląd Edytuj

O'Hara ma czarne włosy na ramionach i jest raczej niski, chociaż jest on ubóstwiany przez mieszkańców. Ma również grube czarne brwi. Ma także zielone oczy. Nosi srebrny garnitur, niebieską koszulę, szary krawat i czarne buty.