FANDOM

Andrew Milton - jest drugorzędnym antagonistą gry wideo z 2018 roku Red Dead Redemption II. Jest agentem w Narodowej Agencji Detektywistycznej Pinkertona i byłym partnerem Edgara Rossa.

Głosu podłożył mu John Hickok.

Biografia Edytuj

W 1899 roku Milton i jego partner Edgar Ross zostali zatrudnieni przez Leviticusa Cornwalla, by ścigać i zabić Dutcha van der Linde. Obaj agenci w końcu znajdują łowiącego ryby Arthura Morgana z małym Jackiem Marstonem nad jeziorem w pobliżu Horseshoe Overlook.

Później Milton i Ross odnajdują Dutcha i jego gang w swoim obozie w Clemens Cove i dają mu i ultimatum do poddania się lub zabiją wszystkich.

Podczas napadu w Saint Denis Milton pojawia się z grupą agentów i zabija Hoseę Matthewsa i Lenny'ego Summersa, a także porywa Johna Marstona. Niefortunny obrót wydarzeń zmusza Dutcha i jego gang do chowania się na łodzi przed ostatecznym powrotem do Stanów Zjednoczonych.

W końcu łapie Abigail Roberts i trzyma ją w Punkcie Handlowym Van Horn, aż przybywa łódź, która ją zabierze. Jednak Arthur i Sadie Adler przychodzą jej na ratunek, zanim ten był zbyt schwytany, zmuszając Artura, by przyszedł jej z pomocą.

Po konfrontacji ze śmiertelnie chorym Arturem, Milton mówi mu, że Micah Bell pracował dla niego wkrótce po powrocie z Guarmy, zanim obaj mężczyźni przystąpili do bitwy. Właśnie wtedy, gdy Milton miał przewagę nad Arthurem (głównie z powodu niemożności pokonania go przez Arthura z powodu osłabienia gruźlicy), został nagle postrzelony w głowę przez Abigail, zabijając go natychmiastowo.