FANDOM

Anna Williams jest fikcyjną postacią w serii gier walki Tekken i wspierającym antagonistą w Tekken 6. Jest również najbardziej znana jako uwodzicielską siostrą i rywalka Niny Williams.

Biografia Edytuj

Tekken 1 Edytuj

Anna jest młodszą siostrą Niny. Matka nauczyła ją aikido, ale ojciec ją zaniedbywał. Weszła do Turnieju Króla Żelaznej Pięści, aby pokazać swojej siostrze, że nie jest gorsza od niej.

Tekken 2 Edytuj

Anna opuściła dom, ponieważ nienawidziła swojego ojca i wyjechała do Indii. Kiedy tam była, usłyszała o Kazuya Mishima i postanowiła się z nim spotkać. Została jego ochroniarzem razem z Ganryu i Brucem Irvinem. Później Anna umieściła bombę w samochodzie swojej siostry. Nina zaczęła do niej strzelać, ale wskoczyła do wody i uciekła. Obaj zdecydowali się wejść do King of Iron Fist Tournamnet 2.

Tekken 3 Edytuj

Podczas poprzedniego turnieju Kazuya powiedział Annie, że Nina została złapana przez jego ludzi, oraz że stała się królikiem doświadczalnym w "Zimnym śnie" dr. Bövesowicza. Mimo to wciąż byli w konflikcie, Anna nie chciała opuścić swojej siostry. Poszła do Boskonivitch postanowiła zostać królikiem doświadczalnym jako Nina. Dziewiętnaście lat później poczuli obecność Ogre i oboje przebudzili się. Anna chciała konkurować z siostrą, ale Nina straciła pamięć i jej nie pamiętała. Nina weszła do King of Iron Fist Tournamnet, a Anna zrobiła to samo, aby zapobiec ponownemu zamordowaniu swojej siostry.

Tekken 5 Edytuj

Po turnieju King of Iron Fist 3 Nina zniknęła, a Anna poczuła, że ​​czegoś brakuje w jej życiu. Potem dostała telefon od Niny. Anna poznała ją kilka dni później, a kiedy spotkały się, obie zaczęły walczyć. W końcu postanowili zakończyć walkę w King of Iron Fist 5.

Tekken 6 Edytuj

Anna została pokonana przez Ninę w poprzednim turnieju. Kiedy dowiedziała się, że Nina jest członkiem Mishima Zaibatsu, postanowiła dołączyć do G Corporaton rządzonej przez Kazuya Mishima.

Linki Zewnętrzne Edytuj