FANDOM

Aria – mniejsza antagonistka z anime/mangi Akame Ga Kill!. Razem ze swoimi rodzicami porywała i torturowała ludzi.

Charakterystyka

Wygląd

Aria była młodą dziewczyną o blond włosach, do ramion, zwieńczoną puszystym jasnoniebieskim dodatkiem i niebieskimi oczami. Miała na sobie białą koszulę z długim rękawem, z jasnoniebieską wstążką na szyi. Powyżej koszuli miała na sobie jasnoniebieską sukienkę bez rękawów, z czarnym stanikiem i białymi falbankami. Aria miała na sobie białe buty.

Osobowość

Aria początkowo wydawała się być bardzo miłą i troskliwą dziewczyną, ale po to, by ukryć swoją prawdziwą naturę, w rzeczywistości, podobnie jak jej rodzice, była okrutna i sadystycznym mordercą, czerpiącym przyjemność z torturowania ludzi aż do śmierci.

Biografia

Aria była dziewczyną ze stolicy, która oferowała Tatsumiemu miejsce na pobyt, kiedy znalazła go na ulicy po tym jak został oszukany przez Leone. Pochodziła z zamożnej rodziny i miała zwyczaj oferować uciekinierom miejsce na pobyt w jej posiadłości. Następnie przedstawia Tatsumiego swoim rodzicom, którzy zgadzają się pomóc Tatsumemui w znalezieniu przyjaciół, Sayo i Ieyasu, którzy zostali od niego oddzieleni.

Następnego dnia Aria poprosiła Tatsumiego, by pomógł jej w zakupach ze swoimi strażnikami, a do nocy tego samego dnia, Nocny Najazd przyszedł, by zaatakować jej dom, gdy Aria i jeden ze strażników próbowali ukryć się w ich "magazynie". Tatsumi próbuje następnie obronić Arię, nieświadom prawdziwej natury Arii, dopóki Leone nie ujawni zawartości "magazynu" jej domu, gdy Tatsumi patrzy z zaskoczeniem, jak również znajduje tam swoich przyjaciół.

Po poznaniu prawdy o tym, jak Aria i jej rodzina mają na celu zwabienie ludzi z kraju na ich miejsce i torturowanie ich na śmierć, Nocny Najazd. Jednak zanim Leone lub Akame mogli działać, rozwścieczony Tatsumi zbliżył się do Arii i szybko zabił dziewczynę pojedynczym cięciem w brzuch.