FANDOM

Aria – mniejsza antagonistka z anime/mangi Akame Ga Kill!. Razem ze swoimi rodzicami porywała i torturowała ludzi.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Aria była młodą dziewczyną o blond włosach, do ramion, zwieńczoną puszystym jasnoniebieskim dodatkiem i niebieskimi oczami. Miała na sobie białą koszulę z długim rękawem, z jasnoniebieską wstążką na szyi. Powyżej koszuli miała na sobie jasnoniebieską sukienkę bez rękawów, z czarnym stanikiem i białymi falbankami. Aria miała na sobie białe buty.

Osobowość Edytuj

Aria początkowo wydawała się być bardzo miłą i troskliwą dziewczyną, ale po to, by ukryć swoją prawdziwą naturę, w rzeczywistości, podobnie jak jej rodzice, była okrutna i sadystycznym mordercą, czerpiącym przyjemność z torturowania ludzi aż do śmierci.

Biografia Edytuj

Aria była dziewczyną ze stolicy, która oferowała Tatsumiemu miejsce na pobyt, kiedy znalazła go na ulicy po tym jak został oszukany przez Leone. Pochodziła z zamożnej rodziny i miała zwyczaj oferować uciekinierom miejsce na pobyt w jej posiadłości. Następnie przedstawia Tatsumiego swoim rodzicom, którzy zgadzają się pomóc Tatsumemui w znalezieniu przyjaciół, Sayo i Ieyasu, którzy zostali od niego oddzieleni.

Następnego dnia Aria poprosiła Tatsumiego, by pomógł jej w zakupach ze swoimi strażnikami, a do nocy tego samego dnia, Nocny Najazd przyszedł, by zaatakować jej dom, gdy Aria i jeden ze strażników próbowali ukryć się w ich "magazynie". Tatsumi próbuje następnie obronić Arię, nieświadom prawdziwej natury Arii, dopóki Leone nie ujawni zawartości "magazynu" jej domu, gdy Tatsumi patrzy z zaskoczeniem, jak również znajduje tam swoich przyjaciół.

Po poznaniu prawdy o tym, jak Aria i jej rodzina mają na celu zwabienie ludzi z kraju na ich miejsce i torturowanie ich na śmierć, Nocny Najazd. Jednak zanim Leone lub Akame mogli działać, rozwścieczony Tatsumi zbliżył się do Arii i szybko zabił dziewczynę pojedynczym cięciem w brzuch.