Arkham Knight - tytułowy główny antagonista Batman: Arkham Knight. Jego tożsamość zostaje później ujawniona jako Jason Todd, przez co natychmiast przenosi swoją tożsamość do Red Hooda. Pojawia się także jako tytułowy antybohater swojego DLC Red Hood.

Arkham Knight zakłada militarystyczną wersję kostiumu nietoperza, mającego na celu kpić z wyglądu Batmana. Wnętrze hełmu daje mu możliwość pokazania swoich żołnierzy w całym Gotham, a uszy przekazują jego polecenia swoim żołnierzom. Używając symbolu Arkham na piersi, zadaje Batmanowi wojnę psychologiczną, przypominając mu o przeszłych wydarzeniach w Arkham. Płytka na klatce piersiowej działa również jako przeciwwaga dla Pazura.

Głosu użyczył mu Troy Baker, który również podkładał głos Jokerowi w Batman: Arkham Origins i Dwie Twarze z tej samej serii, a także niezliczonej liczbie innych postaci z gier wideo.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Batman: Arkham Knight[edytuj | edytuj kod]

Tytułowy czarny charakter, jak wspomniano, pojawia się jako główny antagonista. Ten, kto skrywa się pod maską, jest obecnie nieznany, ale nadal jest zaprojektowany wyłącznie jako jeden z niewielu ludzi, którzy potrafią walczyć z Batmanem, dlatego jego wygląd naśladuje Mrocznego Rycerza. W trailerach pokazano, że używa pistoletów.

W grze Arkham Knight i jego oddziały milicji łączą siły z Strachem na Wróble i przejmują miasto Gotham w Halloweenową noc. Kiedy Batman spotyka go wiele razy, ten wspomina Batmanowi o tym, jak zrujnował mu życie i jak go zabije. W trakcie gry Batman ma wiele halucynacji Jasona Todda, drugiego Robina, torturowanego i zabijanego przez Jokera. Po pokonaniu Arkham Knighta w opuszczonym centrum handlowym, wtedy to ujawnia się jako Jason Todd, którego Batman uważał za martwego. Mroczny Rycerz próbuje zmusić Jasona do wyrwania się z wściekłości i pomocy mu, ale odmawia i ucieka. Po zniknięciu Jasona zarówno Strach na Wróble, jak i super-złoczyńcy Deathstroke'a przejmują dowodzenie siłami Arkham Knighta. Później pod koniec gry Batman zostaje schwytany przez Stracha na Wróble i zabrany do opuszczonego azylu Arkham. W azylu Strach na Wróble ma zamiar zabić Batmana po tym, jak ujawni swoją prawdziwą tożsamość, ale teraz odkupiony Jason powraca jako Red Hood, aby uratować Batmana i pomóc mu pokonać Stracha Na Wróble.

W DLC, który ma miejsce po głównej fabule, Jason dołączył do Bat Family i działa w Gotham jako Red Hood, atakując Czarną Maskę i jego gang. Według bandytów Czarnej Maski, Red Hood zabił także Killer Motha jakiś czas wcześniej.