Złoczyńcy Wiki
Advertisement
Złoczyńcy Wiki
Do szablonu +18.png
Uwaga!

Zobacz inne pojęcia – Bane

Twoje plotki odwracają moją uwagę od mojego planu. Złamać Batmana. Ukarać Gotham za przewinienia i stanąć na szczycie góry czaszek, które pozostały po moim śladzie.

—Bane

Bane jest głównym antagonistą serialu animowanego dla dorosłych Harley Quinn. Jest niepewnym siebie terrorystą, byłym członkiem Legionu Zagłady, a później Ligi Niesprawiedliwości.

Głosu podłożył mu James Adomian.

Wygląd

Bane jest wysokim i muskularnym mężczyzną w masce. Rurki, które się z nim łączą, mogą dostarczać Jad do jego ciała, który wzmacnia jego siłę i sylwetkę.

Osobowość

Bane to gniewny, porywczy brutal, który zaatakuje każdego lub wszystko, co go urazi. Jest również bardzo małostkowy, mściwy i przewrażliwiony, ponieważ poważnie traktuje zawstydzenie lub upokorzenie, ponieważ wysadza restaurację z fast-foodami z powodu niezliczonego błędu pracownika, który pomylił jego imię i bar za przegraną w grze o ciekawostki.

Pomimo swojej małostkowej, brutalnej natury, Bane jest całkiem miłym i uprzejmym człowiekiem i wydaje się być jedynym superzłoczyńcą, który traktuje Harley z szacunkiem, a także wydaje się być bardzo niepewny i ignorancki, ponieważ nigdy nie myśli.

Ciekawostki

  • To pierwsze wcielenie Bane'a, które jest raczej niepewną postacią humorystyczną niż poważnym zagrożeniem. Udowodnił, że jest w stanie przynajmniej stanowić poważne zagrożenie fizyczne.
  • Bane w serialu wspomniał że wysadził kiedyś stadion. Jest to oczywiste nawiązanie postaci Bane'a z filmu Mroczny rycerz powstaje.
  • Według Lexa, jego zatrudnienie w Legionie Zagłady wiązało się z wieloma kwestiami politycznymi.
Advertisement