FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Moje ostrza znajdą twe serce!

—Baraka do Jaxa Briggsa

Shao Kahn podbił moje królestwo. Jestem mu winien moją lojalność. Szanuję jego wolę!

—Baraka do D'Vorah

Baraka jest tarkatańskim wojownikiem i antagonistą w grach z serii Mortal Kombat.

Osobowość

Baraka jest przedstawiony jako bezwzględny, bezlitosny, nieprzewidywalny i niszczycielski wojownik oraz sługa Shao Kahna. Należy do rasy koczowniczych mutantów, ujawnionych później w Mortal Kombat: Deception, gdzie zostali nazwani "Tarkatanami", krzyżówką nikczemnych i nieprzyjaznych demonów z Czeluści i mieszkańców Pozaświata, zaludniającymi głównie jego rozległe pustkowia. Jak większość przedstawicieli swojej rasy, Baraka posiada długie ostrza sięgające przedramionom. Chociaż przeprowadzał liczne inwazje na Ziemski Wymiar, nie wydaje się, by miał jakąś szczególną chęć rywalizacji lub nienawiść do Ziemi lub jej mieszkańców. Jako lojalny wojownik walczy w imię tych, których nazywa "mistrzami".

Umiejętności

Baraka ma wielką siłę i wytrzymałość, a także niesamowity czynnik leczący, ponieważ przeżył walkę z Kung Lao, który przeciął go na pół swoim kapeluszem, chociaż Baraka musiał mieć metalowe klamry przyczepione do ciała, aby obie jego połówki były złączone ze sobą. Głównym narzędziem mordu Baraki są jego ostrza, które mogą wyrosnąć z jego przedramion. Może także wystrzelić iskrę energii poprzez zeskrobanie ostrzy.

Ciekawostki

  • Baraka i Mileena wydają się mieć romans, który został przedstawiony w zakończeniu Baraki w Mortal Kombat: Armageddon.
  • Jego fatality z Mortal Kombat II, w którym nabija swojego przeciwnika na ostrze i trzymała jego ciało w chwili krwawienia na śmierć, zajęło 5 miejsce z 10 najbrutalniejszych fatality w serii.
  • Baraka jest głównym bohaterem w serii Mortal Kombat DashieXP, a jego głównym przeciwnikiem jest jego "ziomek" Raiden.

Galeria