FANDOM

Leon Jefferson III, znany również jako Bats, jest drugorzędnym antagonistą filmu "Baby Driver" Edgara Wrighta z 2017 roku. Jest impulsywnym i brutalnym przestępcą, członkiem grupy przestępczej Doc'a. Po raz pierwszy został pokazany podczas planowania drugiego napadu.

Wcielił się w niego Jamie Foxx, który również był znany z roli Electro.

Biografia

Bats brał udział w drugim napadzie.Również widoczny jest podczas kupowania broni, do kolejnego napadu w opuszczonym magazynie z Baby'm, Buddy'm i Darling. Bats zauważył, że głównym handlarzem bronią jest policjant w przebraniu i zabija go, powodując strzelaninę. W drodze powrotnej do Doc'a, Bats zmusza Baby, by zatrzymali się w restauracji, gdzie dziewczyna Baby - Deborah pracuje jako kelnerka. Nieświadomi ich związku, Bats prawie zabija ją, ale zostaje zatrzymany przez Baby'ego. Po powrocie do Doc'a który podejrzewa, że ​​coś poszło nie tak. Gangster mówi mu, że handlarz i jego ludzie byli policjantami, na co Doc odpowiada, że ​​już to wiedział, ponieważ byli na jego liście płac. Bats kłamie i mówi, że to oni zaczęli strzelaninę, a Buddy i Darling potwierdzają. Doc anulował napad, i mówi żeby zostali na noc w kryjówce. Później tej nocy, Bats oraz Buddy śledzą Baby'ego po tym, jak próbuje wymknąć się z miejsca, by spotkać się z Deborah i opuścić miasto ze sobą. Kiedy stają się podejrzliwi, Bats wyciąga nagrywarkę Baby i nokautuje go. Po przebudzeniu pokazują mu wszystkie kasety, które zabrali ze swojego mieszkania. Bats zabrał wózek inwalidzki należącym do Josepha, głuchego przybranego ojca Baby'ego, ale twierdzi, że nie skrzywdził starca. Podczas wznowionego napadu Batsa przebija metalowy pręt, powodując jego śmierć.