FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Bazuso jest pomniejszym antagonistą w mandze i anime Berserk.

Biografia Edytuj

Bazuso, oblegany przez bandę najemników dowodzącą fortecą, pozostawia grupę osłupiałą ze strachu na jego widok, onieśmieloną jego ogromnym majestatem dzierżącym wielką broń. Gdy Bazuso drwi ze swoich wrogów, Guts, młody niezależny najemnik, stara się zaradzić problemowi; mówi swojemu pracodawcy, że zabije Bazuso w zamian za siedem sztuk złota. Mimo, że Bazuso zaczyna wyśmiewać Gutsa w akceptacji pojedynku z nim, spodziewając się, że zabije młodego szermierza bez większego wysiłku, bitwa toczy się na równych warunkach. Po wymianie ciosów Guts ma tyle dużo szczęścia, że zniszczył topór bojowy Bazuso i zadał potężne cięcie w talii, zmuszając kolosalnego mężczyznę do padnięcia na kolana. W ostatnich chwilach życia Bazuso próbuje błagać o litość; Guts szybko wbija miecz w głowę przerażonego wojownika, dzieląc ją na pół, z której też wyleciało jedno jego oko w wyniku uderzenia. Triumf Gutsa nad Bazuso przyciąga uwagę Drużyny Jastrzębia, a dokładniej Griffitha.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Bazuso był masywniejszy i był znacznie wyższy niż inni mężczyźni. Chociaż został zabity, zanim można go było zobaczyć bez zbroi, można wywnioskować, że jego budowa ciała była bardzo muskularna z powodu nadmiernej wielkości jego broni, a także niesamowitego rozmiaru i ciężaru pancerza.

Osobowość Edytuj

Bazuso był brutalnym i zuchwałym człowiekiem. Był bardzo arogancki i najwyraźniej uważał się za lepszego od swoich wrogów, drwiąc z niechęci do ataku i głośno atakując swoich wrogów. Miał nienasycony popęd do walki i posiadał niesamowitą siłę fizyczną, co pozwoliło mu łatwo zabić każdego, kto rzucił mu wyzwanie. Jednak po tym, jak Guts wyłonił się jako zwycięzca pojedynku, śmiertelnie ranny Bazuso, próbował błagać o litość, zanim Guts go wykończył.

Ciekawostki Edytuj

  • Bazuso stał się inspiracją dla Hidetaki Miyazakiego, twórcy serii Dark Souls, by stworzyć postać Siegmeyera z Catariny.