FANDOM

Bezkonny Bezgłowy Jeździec (prawdziwe imię: Silas Mann) - nie grywalna postać w Team Fortress 2, występująca jako główny antagonista w Halloween Mode 2010. Pojawił się także podczas wydarzeń Scream Fortress, które odbywają się co roku w październiku, szczególnie w okolicach Halloween.

Historia Edytuj

Chociaż Bezkonny Bezgłowy Jeździec nie ma kanonicznej historii, jego żywa postać, Silas Mann, ma. Zakładano, że jest bratem Zefeniasza Manna, ale historia rodziny Silasa jest owiana tajemnicą. Wiadomo, że był współwłaścicielem Zefeniasz Mann i Synowie. Koncern kwartalny, firma, która ostatecznie stanie się Mann Co.

Jak powstał jako Bezkonny Bezgłowy Jeździec jest nieznane. Jednak możliwe jest, że Merasmus i Bombinomicon są za to odpowiedzialni.

Wygląd Edytuj

Bezkonny Bezgłowy Jeździec ma straszny wygląd ducha, po prostu wyglądający jak ubrany szkielet z oświetloną, gnijącą dynią zamiast głowy. Nosi ciemnobrązowy płaszcz, lśniący fioletem i rozdarty, prawdopodobnie z kilku bitew, co ujawniają jego kościste wnętrze. Płaszcz nie ma rękawów, odsłaniając jego dwa ramiona, ale kości przedramienia i dłonie są pokryte czarnymi, skórzanymi rękawiczkami. Ma pas owinięty wokół talii, z uśmiechem w klamrze do paska, i wielki ostry topór.

Mimo że nie ma spodni zakrywających nogi, poza kilkoma strzępami wiszącego nad nimi płaszcza, zakłada parę grubych butów i dzierży swój komicznie duży, topór z uśmiechem, który ścina każdą głowę każdego nieszczęśnika który stanie mu na jego drodze.

Ciekawostki Edytuj