FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Wybrałeś zły dom, głupcze!

—Big Smoke

Big Smoke jest drugorzędnym antagonistą w grze Grand Theft Auto: San Andreas.

Biografia

We Intorduction, Smoke próbuje przekonać Sweet, aby pozwolił GSF sprzedawać twarde narkotyki, mówiąc, że Ballasi stali się bogatym i silnym gangiem dzięki ich sprzedaży, podczas gdy GSF straciły moc, ponieważ są neutralne. Sweet odmawia z tego powodu, że nie chce wzbogacać siebie i innych kosztem swoich sąsiadów i członków GSF.

Tymczasem Smoke z łatwością przekonuje Rydera do siebie podczas prywatnego spotkania. Ich prawdziwa natura ujawnia się w grze, gdy CJ wraz z Cesarem są świadkami spotkania z Ballas i C.R.A.S.H. w garażu z zaparkowanym zielonym Sabre. Zielony Sabre został wykorzystany w zabójstwie Beverly Johnson. Kiedy CJ chce wiedzieć, co Frank Tenpenny i Eddie Pulaski spowodowali zdradę Smoke'a, Eddie mówi: "Smoke? Smoke robi dokładnie to, co mu kazano!" Nauczył się tej lekcji dawno temu!".

Po wygnaniu CJ'a z Los Santos, Smoke zostaje również menedżerem OG Loca i otwiera sierociniec w Los Santos. Smoke kultywuje wizerunek osoby, która ciężko pracowała w getcie i chce oddać swoją dawną dzielnicę w formie filantropii. Jak na ironię, publicznie wyraża swoje pragnienie „utrzymania ulicy w czystości od narkotyków”. Media donosi o tej wersji wydarzeń i nie wydaje się kwestionować, skąd pochodzą jego pieniądze, więc może produkować narkotyki i sprzedawać je w okolicy bez szpiegowania mediów, a przy zaangażowanym C.R.A.S.H. jest chroniony przed Policją.

W szczytowym momencie swojej mocy Smoke mieszka w dużej, mocno ufortyfikowanej jaskini szczelinowej, określanej jako „pałac kraku”, głęboko na terytorium Ballas. Żyje w luksusie i ma pełną ochronę Ballasów i Vagosów, którzy mają niezrównaną kontrolę nad ulicami. Jednak w miarę upływu czasu Smoke staje się coraz bardziej paranoiczny i przestaje wychodzić z domu, ponieważ uważa, że ​​ktoś spróbuje przejąć jego interes. Tymczasem z powodu wpływów Ballasów i Vagosów oraz utraty moralności gangu bez nikogo, kto mógłby ich poprowadzić bez Carla i Sweeta, GSF poddaje się i wielu członków z Grove Street uzależnia się od kraku i nie zależy już na walce o obronę ich terytorium wycofujące się.

W końcowej misji gry Carl wkracza do pałacu kraku wśród miejskich zamieszek, by stawić czoła Smoke'owi, odkąd CJ opuścił Los Santos. Znajduje Smoke'a w kamizelce pancernej, palącego krak i grającego w gry wideo. Nawet patrząc na pistolet CJ'a, Smoke odmawia przyznania się do złych uczynków i mówi: „Udało mi się, CJ, odniosłem sukces, nie można mnie ruszać! Pierdolę wszystko, pierdolę cały świat”. CJ pyta co mu się stało na co Smoke odpowiada: „Stary, a co cię to kurwa, obchodzi?” Światła gasną, a CJ zabija swojego byłego przyjaciela w bitwie. Kiedy umiera, Smoke wyjaśnia, że ​​zdradził gang, ponieważ w końcu zobaczył okazję, by stać się bogatym i sławnym, i wykorzystał to, nie dbając o konsekwencje; Smoke również mówi, że z powodu swojej chciwej natury nie miał wyboru w tej sprawie. Wraz ze swym umierającym oddechem chwali się: „Wszyscy zapamiętają moje imię, Big Smoke!”, zanim umiera. Pomimo zdrady GSF, CJ nadal wydawał się żałować, że musiał zabić przyjaciela.

Cytaty

Dwie dziewiątki, jedna duża dziewiątka, szóstka z dodatkowym sosem, siódemka, dwie czterdziestki piątki, jedna z serem i duży napój.

—Słynny cytat Big Smoke'a

Wszystko co musieliśmy robić,to jechać za tym cholernym pociągiem Cj!

—Słynny cytat Big Smoke'a

CJ, łapsie! Jak leci? Hej, nic ci nie jest, stary?

—Smoke do Cj'a

(Cj:Hej,Smoke!) Hej, CJ, zastanawiałem się kiedy się pojawisz.(Cj:Skąd wiedziałeś że to ja?) Big Smoke:Wiedziałem, że to mój stary pies, CJ. Wiedziałem, że idziesz, ale gówno mnie to obchodzi. (Cj:Jestem tu, żeby załatwić twoje grube dupsko, a potem zajmę się twoimi kumplami w policji. Gdzie oni są?)Big Smoke:Stary, pieprzyć to. Pierdolić Tenpenny'ego i jego polskiego pieska i pierdolić policję, stary. Całe to stare gówno. Spójrz na siebie, masz cały świat. Niczego nie żałuję, stary. Udało mi się, CJ! Odniosłem sukces. Nie można mnie ruszać! Pierdolę wszystko. Pierdolę cały świat.

—Big Smoke do CJ'a

(Cj:Masz kamizelkę, Smoke? Stary, rozczarowujesz mnie - miałem cię za gangstera!) Hej, jestem pierdoloną gwiazdą. Różni wariaci chcą mnie dopaść! Niech ktoś uratuje Smoke'a!

—Melvin Harris

(Cj:Hej, Smoke, co cię tak sponiewierało? Prochy czy co?) Dałem się złapać w krąg władzy i pieniędzy... Gówno mnie to obchodzi. Kurwa, stary... (Cj:Dlaczego się nie wycofałeś, chłopie? Byliśmy jak rodzina, ziomal.) Nie miałem wyboru... Chciałem to zrobić... Dostrzegłem okazję. Gdy mnie już nie będzie, wszyscy będą pamiętać moje imię... Big Smoke!

—Ostatnie słowa Big Smoke'a