FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Wybrałeś zły dom, głupcze!

—Big Smoke

Big Smoke jest drugorzędnym antagonistą w grze Grand Theft Auto: San Andreas.

Biografia

We Intorduction, Smoke próbuje przekonać Sweet, aby pozwolił GSF sprzedawać twarde narkotyki, mówiąc, że Ballasi stali się bogatym i silnym gangiem dzięki ich sprzedaży, podczas gdy GSF straciły moc, ponieważ są neutralne. Sweet odmawia z tego powodu, że nie chce wzbogacać siebie i innych kosztem swoich sąsiadów i członków GSF. Tymczasem Smoke z łatwością przekonuje Rydera do siebie podczas prywatnego spotkania. Ich prawdziwa natura ujawnia się w grze, gdy CJ wraz z Cesarem są świadkami spotkania z Ballas i C.R.A.S.H. w garażu z zaparkowanym zielonym Sabre. Zielony Sabre został wykorzystany w zabójstwie Beverly Johnson. Kiedy CJ chce wiedzieć, co Frank Tenpenny i Eddie Pulaski spowodowali zdradę Smoke'a, Eddie mówi: "Smoke? Smoke robi dokładnie to, co mu kazano!" Nauczył się tej lekcji dawno temu!". Big Smoke zostaje zabity w ostatniej misji gry przez Carla.

Cytaty

Dwie dziewiątki, jedna duża dziewiątka, szóstka z dodatkowym sosem, siódemka, dwie czterdziestki piątki, jedna z serem i duży napój.

—Słynny cytat Big Smoke'a

Wszystko co musieliśmy robić,to jechać za tym cholernym pociągiem Cj!

—Słynny cytat Big Smoke'a

CJ, łapsie! Jak leci? Hej, nic ci nie jest, stary?

—Smoke do Cj'a

(Cj:Hej,Smoke!) Hej, CJ, zastanawiałem się kiedy się pojawisz.(Cj:Skąd wiedziałeś że to ja?) Big Smoke:Wiedziałem, że to mój stary pies, CJ. Wiedziałem, że idziesz, ale gówno mnie to obchodzi. (Cj:Jestem tu, żeby załatwić twoje grube dupsko, a potem zajmę się twoimi kumplami w policji. Gdzie oni są?)Big Smoke:Stary, pieprzyć to. Pierdolić Tenpenny'ego i jego polskiego pieska i pierdolić policję, stary. Całe to stare gówno. Spójrz na siebie, masz cały świat. Niczego nie żałuję, stary. Udało mi się, CJ! Odniosłem sukces. Nie można mnie ruszać! Pierdolę wszystko. Pierdolę cały świat.

—Big Smoke do CJ'a

(Cj:Masz kamizelkę, Smoke? Stary, rozczarowujesz mnie - miałem cię za gangstera!) Hej, jestem pierdoloną gwiazdą. Różni wariaci chcą mnie dopaść! Niech ktoś uratuje Smoke'a!

—Melvin Harris

(Cj:Hej, Smoke, co cię tak sponiewierało? Prochy czy co?) Dałem się złapać w krąg władzy i pieniędzy... Gówno mnie to obchodzi. Kurwa, stary... (Cj:Dlaczego się nie wycofałeś, chłopie? Byliśmy jak rodzina, ziomal.) Nie miałem wyboru... Chciałem to zrobić... Dostrzegłem okazję. Gdy mnie już nie będzie, wszyscy będą pamiętać moje imię... Big Smoke!

—Ostatnie słowa Big Smoke'a