Do szablonu +18.png
Uwaga!

Masz mnie za głupka? Hm? Wyglądam na idiotę? Wiem, że nie mówisz mi wszystkiego... To przez ciebie tkwię w tym syfie! Mówiłeś, że to będzie coś niezwykłego, prawda? A tu dupa, jestem kurewsko znudzony! Dość, człowieku, koniec z tym! Chcę z tym skończyć! A ty powiesz mi, jak to zrobić! Ta kretyńska gierka musi się skończyć, słyszysz?!

—Biker przesłuchujący barmana.

Biker - główna postać, która pojawia się w niezależnej strzelance z serii Hotline Miami. Służy jako deuteragonista Hotline Miami, gdzie pojawia się zarówno jako boss podczas fabuły Jacketa, jak i grywalna postać po ukończeniu fabuły Jacketa. Później pojawia się jako cameo w Hotline Miami 2: Wrong Number.

Podobnie jak Jacket, jest zamaskowanym zabójcą, który spędza kilka nocy na najazdach na rosyjską mafię po otrzymaniu tajemniczych instrukcji na automatycznej sekretarce od 50 Błogosławieństw, które mu to nakazują. W przeciwieństwie do wielu innych agentów 50 Błogosławieństw, Biker nie nosi maski zwierzęcej i zamiast tego używa własnego kasku motocyklowego podczas pracy. Początkowo podejmując pracę dla zabawy, w końcu znudzi się zabójstwami i przeciwstawia się 50 Błogosławieństwom, starając się opuścić swoją działalność.

Osobowość[edytuj | edytuj kod]

Zdecydowanie kontrastuje z Jacketem, który zawsze milczy, Biker jest zuchwałą i agresywną osobą, która bardzo się starała uciec przed uściskiem 50 Błogosławieństw po tym, jak znudziły się jego zabójczymi szaleństwami. W przeciwieństwie do innych zamaskowanych zabójców, Biker chętnie zapisał się na 50 Błogosławieństw, aby uzyskać dreszczyk emocji z powodu swoich brutalnych czynów i nie interesował się ich politycznym programem, po prostu odrzucając to jako „patriotyczne bzdury”. Pomimo bycia brutalnym masowym mordercą, Biker natychmiast nie znosi Woźnych, gdy dowiaduje się o ich planach, uznając ich plan za szalony, krytykuje ich za grożenie ludziom i nazywa ich „nacjonalistycznymi szaleńcami”, którzy marnują swój czas.

Po ucieczce na pustynię Biker spotyka kogoś (implikowanego Richarda), którego obecność zmienia go, powodując, że traci wolę walki. Po powrocie do Miami w 1991 roku staje się alkoholikiem zdesperowanym w poszukiwaniu alkoholu i tylko niejasno przywołuje swoją przeszłą pracę z 50 Błogosławieństwami, z Evanem, osobą prowadzącą z nim wywiad, który postrzega jego historię jedynie jako szaleństwo pijaka. Biker nadal jednak zachowywał swoje nastawienie, wrogo nastawiony do Evana, gdy nie otrzymał zapłaty za udzielenie mu informacji i ostro mu odpowiadał za każdym razem, gdy ten mu przeszkadzał.

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Biker to młody mężczyzna, który wydaje się być w połowie dwudziestki. Ma niebieskie oczy i długie turkusowe włosy z długą grzywką zwisającą nad prawym okiem. Często nosi turkusowy kask motocyklowy, gdy jest na motorze i podczas każdej pracy, którą podejmuje. Oprócz kasku Biker ma na sobie zieloną chustkę, różową kamizelkę z kapturem z białą czaszką nadrukowaną z tyłu kamizelki, białą koszulę pod spodem, parę turkusowych rękawiczek bez palców i dżinsy. Biker zawsze uzbraja się w tasak do mięsa i kilka noży do rzucania, gdy tylko chce zabijać ludzi.

W 1991 roku Biker zaczął wyglądać na rozczochranego: jego włosy stały się znacznie dłuższe i zaniedbane, od tego czasu zapuścił też brodę. Ponadto jego skóra stała się znacznie blada. Z powodu problemów z piciem jego oczy stały się przekrwione i workowate, podczas gdy jego usta stały się suche. Przede wszystkim jednak Biker ma teraz dużą, groteskową bliznę na twarzy, którą prawdopodobnie otrzymał po walce z Jacketem 23 maja 1989 roku.