FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

William „Billy” Rzeźnik - deuteragonista oraz finałowy antagonista w komiksowej serii Chłopaki. Pojawia się również jako protagonista w serialu o tym samym tytule z 2019 roku.

Jest byłym agentem CIA, który stał się brutalnym mścicielem, Billy jest tak samo czarujący, jak i przebiegły. Jest siłą natury, która potrafi przemówić niemal każdemu w dowolny sposób, zarówno poprzez uśmiech, jak i brutalną siłę - a czasem jedno i drugie. Jest pochłonięty przez jedną misję w życiu: zniszczenie superbohaterów. Ale ta osobista zemsta jest napędzana jego nienawiścią do jednego supka, w szczególności do Ojczynosława. Rzeźnik jest zdecydowany zemścić się na nim, bez względu na koszty. I nie pozwoli nikomu stanąć mu na drodze.

W serialu, w jego rolę wcielił się Karl Urban, który wcześniej zagrał Skurge'a, Juliusza Cezara, Kirilla, Williama Coopera oraz Czarnego Kapelusza.

Biografia

Billy Rzeźnik był bezwzględnym agentem CIA. Od czasu śmierci żony ma silną nienawiść do superbohaterów. Jeden z nich ją zgwałcił, a miesiące później płód rozerwał jej brzuch. Zaatakował Rzeźnika, pozostawiając trwałą bliznę na jego ramieniu poprzez laser. Nie mając innego wyboru, Billy pobił go na śmierć świecznikiem.

Z powodu tego okropnego wydarzenia Rzeźnik utworzył grupę o nazwie Chłopaki, aby kontrolować superbohaterów, szantażując ich lub pobijając. Do ich ostatniej formacji Rzeźnik zwerbował Tyci Hughiego po tym, jak jego dziewczyna zmarła przez obrażenia od Pośpiesznego.

Po rozwiązaniu Siódemki i śmierci Ojczynosława, Billy kontynuował zabijanie supków (w tym swoich przyjaciół, którzy zażyli Mieszankę V).

Mężczyzna pojechał do Rosji, tylko po to żeby zabić swojego dawnego przyjaciela - Kiełbasę Miłości (który wcześniej uratował go przed Rosyjską mafią oraz pomógł mu i Chłopakom pokonać Szturmfronta). Rani go w ramię oraz strzela mu w brzuch, a później wykańcza go wyrzutnią rakiet.

Kiedy jego kolega z drużyny Cycuś Glancuś dowiedział się o tym, walczył z nim, próbując go powstrzymać. Rzeźnik w końcu zakończył walkę, wkładając granat do jego ust. Z powodu swoich mocy, przeżył eksplozję, ale został poważnie ranny. Mężczyzna wykończył go, zakrywając mu usta i nos, dusząc go.

Potem Billy podłożył bombę w ich bazie. Kiedy Francuz oraz Niewiasta odkryli bombę było już za późno, aby ją rozbroić, po czym bomba wybuchła zabijając ich obu.

Po zabiciu swoich przyjaciół Rzeżnik walczył ze swoim ostatnim ocalałym członkiem drużyny, Tycim Hughiem, na szczycie Empire State Building. Podczas walki spadli na niższą platformę; Rzeźnik złamał kark i został sparaliżowany upadkiem. Zamiast wylądować w więzieniu jako paraplegik, ten nakłonił Hughiego do wykończenia go, fałszywie twierdząc, że już zabił jego rodzinę. Rozwścieczony Hughie wbił mu metalowy kolec w klatkę piersiową, zabijając go.

Linki zewnętrzne