Złoczyńcy Wiki
Advertisement
Circle spoiler alert.png
Uwaga!
Ta strona zawiera główne spoilery. Jeśli nie chcesz znać ważnych informacji na temat fabuły/elementów związanych z postacią, nie powinieneś czytać tego artykułu poza tym ostrzeżeniem: Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek negatywne skutki, jakie te fakty mogą mieć na użytkownika chcącego jednak przeczytać ten artykuł.
Warning18+.png
Uwaga!

Toż to Niewidzialny Kutas.

—Rzeźnik podczas walki z Przejrzystym - Jego znana kwestia.

Kochają to błogie uczucie, jakie dają im supki. Jakaś pozłacana pizda sfrunie z nieba i uratuje sytuację, żebyś nie musiał sam tego robić. Ale gdybyś wiedział o połowie gówna, które robią...Demoniczne jak cholera.

—Billy Rzeźnik do Hughiego Campbella.

William „Billy” Rzeźnik - jest jednym z dwóch głównych bohaterów serialu telewizyjnego Amazon Prime 2019, Chłopaki (obok Hughiego Campbella).

Billy Rzeźnik to były brytyjski oficer sił specjalnych, który stał się brutalnym mścicielem. Billy jest równie czarujący, co przebiegły. Jest siłą natury, która potrafi namówić prawie każdego do wszystkiego, czy to poprzez uśmiech, czy brutalną siłę – a czasem jedno i drugie. Jest pochłonięty jedną życiową misją: zniszczeniem superbohaterów, ale tę osobistą zemstę napędza jego nienawiść do jednego supka w szczególności: Ojczyznosława. Billy jest zdeterminowany, by się na nim zemścić, bez względu na cenę, i nie pozwoli nikomu ani niczemu stanąć mu na drodze, będąc jego największym wrogiem, a także jednym z największych zagrożeń dla wszystkich Supków, którzy nie są po jego stronie.

W jego rolę wcielił się Karl Urban, który wcześniej zagrał Skurge'a, Juliusza Cezara, Kirilla, Williama Coopera oraz Czarnego Kapelusza.

Biografia[]

Wczesne życie[]

Billy Butcher jest byłym agentem SAS i agentem federalnym. Był obecny w Gitmo, gdzie musiał podtapiać Khalida Sheikha Mohammeda 183 razy w ciągu sześciu miesięcy, aby zmusić go do mówienia tylko raz.

Sezon pierwszy[]

Pierwotnym celem Butchera jest zebranie Chłopaków i wyruszenie za Vought International, a konkretnie pokonanie Ojczyznosława, który, jak sądzi, zabił jego żonę. Rzeźnik zbliża się do Hughiego Campbella po śmierci jego dziewczyny Robin Ward z rąk Pośpiesznego. Billy prosi go o pomoc w podłożeniu podsłuchu w Wieży Siódemki, co robi.

Po tym, jak Przejrzysty znajduje pluskwę i atakuje Hughiego, Rzeźnik ratuje go i porywa Przejrzystego. Nie mając dokąd pójść, szuka pomocy u swojego starego przyjaciela Francuza. Francuz jest z początku zły, że ​​Rzeźnik do niego przyszedł, jednak oboje godzą się i wymyślają sposób na zabicie Przejrzystego; Jednak Hughie jest tym, który w końcu pociąga za spust.

Krótko po śmierci Przejrzystego Rzeźnik zwraca się do innego starego przyjaciela, Cycusia Glancusia, prosząc go, aby ponownie dołączył do Chłopaków. Cycuś Glancuś początkowo odmawia, jednak Billy przekonuje go do powrotu. Niedługo potem Chłopaki znajdują kobietę w piwnicy, która przez jakiś czas była poddawana zastrzykom Mieszanki V. Ostatecznie zostaje przyjęta do Chłopaków, mimo że Rzeźnik uważa ją za początkowo niebezpieczną.

Nienawiść Billy'ego do supków została podsycona przez jego osobistą nienawiść do Ojczyznosława, przywódcy Siódemki, po rzekomej śmierci jego żony Becci Rzeźnik. Krótko po zniknięciu żony Grace Mallory podeszła do Billy'ego, pokazując mu nagranie z kamer CCTV przedstawiające jego żonę i Ojczyznosława razem w Wieży Siódemki. Billy wierzył, że Ojczyznosław był powodem, dla którego zniknęła, zakładając, że ją zabił, napędzając osobistą zemstę, która potrwa następne osiem lat.

Bez wiedzy Billy'ego, Becca została umieszczona pod ochroną świadka przez Vought, ponieważ była w ciąży i urodziła dziecko Ojczyznosława – dziecko o zwiększonych zdolnościach, w tym o laseru z oczu. Ojczyznosław ostatecznie zabiera Rzeźnika, by zobaczył Beccę po raz pierwszy od jej zniknięcia.

Sezon drugi[]

Osobowość[]

Billy Rzeźnik był kiedyś opiekuńczym i nerwowym facetem z nieco brutalną naturą ze względu na swoje agresywne dzieciństwo, a po zaginięciu jego żony wszystko się zmieniło, z jego łagodnej i ​​wyluzowanej osobowości stał się twardy, nieufny i mściwy. Billy jest bezpośredni, surowy, honorowy i nie boi się zrobić wszystkiego, aby pomścić swoją żonę. Jest też niezwykle nieustraszony, przeciwstawił się Ojczyznosławowi wiele razy, mimo że mężczyzna był o wiele silny niż on. Jest też w pełni gotów poświęcić się, by ratować innych (głównie Becce czy Chłopaków).

Od dzieciństwa Billy był zamknięty emocjonalnie, jednak okazuje pewne emocje swoim kolegom z drużyny i swojej żonie. Bardzo szanuje Mallory; uważa Cycusia Glancusia za bliskiego przyjaciela, słucha go, a nawet chce powierzyć mu opiekę nad Beccą, która znaczyła dla niego najwięcej; Francuz jest też dla niego przyjacielem; i ma autentyczny związek z Hughiem, postrzegając go jako swojego zmarłego brata Lenny'ego i reprezentując jego dobrą, moralną stronę. Billy ma również nienawiść do Supków z powodu tego, co stało się z Beccą i wielokrotnie próbował ich zabić. Mimo to, w końcu trochę się rozgrzewa, mając zarówno Kimiko, jak i Gwiezdną jako koleżanki z drużyny, chociaż bardziej do Kimiko ze względu na innych członków Chłopaków stojących obok niej. Mimo to jasne jest, że jest gotów tolerować Gwiezdną, o ile ich nie zdradzi.

Kiedy Billy w końcu spotyka się z Beccą, nie jest w stanie zaakceptować jej syna, ze względu na jego związek z Ojczyznosławem i to, że jest Supkiem, nawet zawiera umowę ze Stanem Edgarem, aby rozdzielić ich na stałe, aby Billy mógł odzyskać Beccę. Jednak kiedy Billy widzi Beccę z jej synem, zaczyna postrzegać Ryana jako coś więcej niż tylko syna swojego wroga, ale że naprawdę oznacza świat dla Becci. Następnie ostrzega ich przed swoją umową i każe im odejść, chociaż Becca odmawia, Billy mówi jej, że nie może pomóc wychować jej syna, wie, że jest zbyt podobny do swojego ojca i nigdy nie chciałby był taki jak jego ojciec. Kiedy Ryan przypadkowo zabija Beccę, Billy staje się pełen złości i bólu i rozważa zabicie Ryana, ale po przybyciu Ojczyznosława spełnia obietnicę złożoną Becce i chroni Ryana. Po tym, jak Ryan wybiera go zamiast Ojczyznosława, Billy zostaje z nim, dopóki Mallory go nie odbierze.

Galeria[]

Advertisement