FANDOM

Bishop – drugorzędny antagonista w filmie Piotruś. Wyprawa do Nibylandii, prawa ręka Czarnobrodego.

Biografia

Porwanie dzieci

Bishop przewodził piratom, którzy porwali wielu chłopców, aby pracowali dla Czarnobrodego.

Praca dla Czarnobrodego

Bishop poinformował później swojego kapitana, że ​​tubylcy zabili 40 ich najlepszych ludzi i powiedzieli, że we właściwym czasie zostaną zatrzymani. Czarnobrody ze złością kłóci się z nim, mówiąc, że podczas gdy jego ludzie umierają, mówi, że tubylcy zostaną zatrzymani w "właściwym czasie".

Polowanie na Piotrusia

Po tym, jak Piotruś uciekł Czarnobrodemu, Bishop poprowadził najlepszych ludzi Czarnobrodego w polowaniu na Piotrusia Pana i jego towarzyszy. On, Czarnobrody i wielu innych piratów spotkali Smee, który z kolei za życia ujawnił istotne informacje o tubylcach. Bishop następnie uczestniczył w ataku na wioskę.

Śmierć

Ludzie Czarnobrodego następnie zaatakowali ul wróżek, Bishop był wśród tych ludzi. Kiedy spalili wróżki, zatrzymał ich Hook. Bishop skoczył na statek Hooka, aby go zabić, był oszołomiony i walczył z Hookiem przez jakiś czas. Upadł na śmierć po tym, jak statek przewrócił się do góry nogami.