FANDOM

Black Death jest pobocznym antagonistą w Kick-Ass 2. Jest ważnym członkiem grupy złoczyńców znanych jako Toxic-Mega Cunts i jest również jednym z ochroniarzy swojego lidera The Mother Fuckera.

Jest grany przez Daniel Kaluuya,który grał również W'Kabi w Czarnej Panterze.

Biografia

Black Death pojawia się po tym, jak Chris D'Amico (obecnie The Mother Fucker) próbuje wyszkolić się i stać się lepszym wojownikiem i zostaje brutalnie pobity przez swojego brutalnego partnera sparingowego. Chris płaci temu człowiekowi, aby pracował dla niego. On i wielu innych przestępców dołączają do gangu Mother Fuckera, stając się jednym z następujących założycieli i wybranych jako jeden z osobistych ochroniarzy Chrisa.Black Death jest później widziany wraz z resztą Toxic-Mega Cunts, gdy napadają na kryjówkę Colonel Star and Stripes. Patrzy, jak Mother Russia skręca kark Colonela, a Black Death jest prawdopodobnie jednym zodpowiedzialnych za dekapitację i zbezczeszczenie ciała Colonela. Następnie wraz z Genghis Carnage, The Tumorem i Mother Russia eskortują Motherfuckera do domu kochanki Kick-Assa oraz jego towarzyszki - Night Bitch. Black Death stoi na straży, podczas gdy Motherfucker usiłuje zgwałcić Night Bitch, jednak policja pojawia się, jednak Mother Russia morduje wszystkich policjantów,po tym odchodzą. Jest także obecny podczas ostatecznej bitwy w kryjówce Chrisa gdzie toczy się walka pomiędzy Toxic-Mega Cunts a Justice Forever. Członek gangu atakuje Hit-Girl po krótkiej walce nie może omijać ciosów Hit-Girl, nagle jego ręka zostaje złapana przez Hit-Girl, która odwraca dłoń i wsuwa palec do jego oka aż do mózgu, kończąc jego życie w kilka sekund.