FANDOM

Blutarch Mann - jest bratem Redmonda Manna i Graya Manna oraz tym, który zatrudnił drużynę BLU w Team Fortress 2. Blutarch używa maszyny przedłużającej życie, próbując przeżyć swojego brata bliźniaka.

Głosu użyczył mu Nolan North, który również podłożył głos pod brata bliźniaka Blutarcha - Redmonda Manna, Merasmusa w tej samej grze i Pingwinowi w grach z serii Batman Arkham.

Biografia Edytuj

W Blood Brothers (który dzieję się w 1972 r.) On i Redmond postanowili zakończyć długą wojnę o żwir i spróbować stworzyć własnego klona, ​​aby kontynuować swoją spuściznę. Trzeci z trojaczków Manna i ich zaginiony brat Gray Mann pojawił się i ujawnił, że zorganizował spotkanie, a następnie powiedział im, kim był i zamordował ich.

W Grave Matters (który dzieję się kilka sekund po poprzednim komiksie) duchy Redmonda i Blutarcha kłócą się o to, kto zginął jako pierwszy i kto wygrał wojnę. W końcu ich drużyny przeciwne, RED i BLU, popychają wózek (wypchany zwłokami) do piekła, ponieważ ten, kto pierwszy dostanie się do piekła, jest technicznie martwy, a więc ten, kto dotrze do piekła, pierwszy przegrywa. Ponieważ jest to niekończący się tryb gry, nigdy nie wiadomo, kto faktycznie wygra wojnę, ponieważ zależy to od graczy.