FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Bondrewd znany też jako Suweren Brzasku jest głównym antagonistą w mandze i anime Made in Abyss.

Charakterystyka

Wygląd

Bondrewd to wysoki mężczyzna w czarnym stroju, z długim płaszczem i garniturem. Zawsze zakrywa twarz czarnym hełmem, który zawiera lukę na środku, przez którą prześwituje fioletowe światło. Z tyłu jego ciała znajduje się też coś, co wydaje się być jaszczurczym ogonem, który przypuszczalnie pochodzi z reliktu. Jego Biały Gwizdek jest wyrzeźbiony na kształt dwóch dłoni splecionych razem podczas modlitwy.

Osobowość

Bondrewd to człowiek, który ceni sobie wiedzę ponad wszystko inne, nawet w obliczu wszelkich moralnych problemów, które mogą wyniknąć z jego działań. Jest gotów poświęcić każdego w pogoni za wiedzą, nie ze złości, ale dlatego, że czuje, iż musi być przygotowany na wszystko, co nadejdzie, gdy zbliży się następny okres 2000 lat. Pamięta imiona każdej z osób, którą poświęcił.

Nie okazuje wrogości tym, z którymi się spotyka. Raczej chwali ich, jeśli uda im się uzyskać przewagę nad nim. Pomimo swoich metod jest bardzo zdolnym ojcem.

Ciekawostki

  • Podczas wywiadu, Akihito Tsukushi stwierdził, że Nanachi miała umrzeć podczas walki z Bondrewdem. Nie wiadomo, czy zostało to odwołane z powodu jej ogromnej popularności jako postaci.
  • Wersja anime Bondrewda może być uważana za czyste zło, ponieważ tam nie ma swoich momentów współczucia, które ma jego odpowiednik z mangi.

Galeria