FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Widzieliście to? Rozjebałem mu ryja o szybę.

—Brad po napadzie

Bradley "Brad" Snider - pomniejsza choć kluczowa postać występująca w Grand Theft Auto V. Jest bliskim przyjacielem Trevora Philipsa oraz Michaela Townleya.

Głosu użyczył mu Ryan Woodle.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Niewiele wiadomo o wczesnym życiu Brada Snidera, ale wiadomo, że urodził się i przynajmniej mieszkał w North Yankton przez nieznany okres czasu.

Brad nie popełnił żadnych poważnych przestępstw, dopóki w pewnym momencie nie spotkał Trevora Phillipsa i stał się członkiem załogi, która składała się z Micheala Townleya, Trevora Phillipsa i Lestera Cresta, a cała trójka nadal rabowała banki i zarabiała fortunę.

Napad Edytuj

W 2004 roku Brad Snider bierze udział w napadzie, który zakończył się jego śmiercią. W banku Ludendorff wraz z Michealem Townleyem i Trevorem Phillipsem zamknęli zakładników, a następnie wysadzili skarbiec kradnąc w nim wszystkie pieniądze. Jednak napad okazał się porażką, ponieważ Trevor zamordował ochroniarza, który trzymał Micheala na celowniku, ich ucieczka była również porażką, ponieważ trzej mężczyźni zmasakrowali wielu policjantów, którzy byli gotowi aresztować lub zabić trio, a ich kierowca został postrzelony w głowę podczas próby ucieczki.

Po ucieczce przed policją trio udaje się do helikoptera (który w rzeczywistości był pułapką), ale ich pojazd został uderzony przez nadjeżdżający pociąg, co spowodowało, że pojazd wyskoczył spod kontroli i samochód rozbił się na kupie śniegu. Micheal pyta, czy nikomu nic się nie stało, a potem trzej mężczyźni wychodzą z rozbitego pojazdu. Trevor mówi, że wciąż mogą dostać się do helikoptera, ale Micheal nie zgadza się z tym, że muszą trzymać się planu, a następnie podejść bliżej do stodoły, Brad mówi, że sprawdzi czy helikopter jest z tyłu, ale zostaje postrzelony w ramię przez Dave'a Nortona i upada na ziemię. Micheal następnie przychodzi mu z pomocą, a następnie mówi Trevorowi, że Brad ma się dobrze i że muszą się stąd wydostać. Kilka sekund później Micheal zostaje zastrzelony przez Dave'a Nortona, a następnie mówi Trevorowi, by poszedł, ale Trevor odmawia opuszczenia Brada i Micheala, ale ten wciąż go przekonuje, gdy przybywa na miejsce więcej gliniarzy. Wściekły, że zarówno Micheal, jak i Brad zostali postrzeleni, Trevor masakruje gliniarzy przybywających na miejsce, a następnie ucieka, i bierze kobietę jako zakładnika i pyta ją, gdzie jest helikopter, ale ta mówi że nie wie, następnie wypuszcza ją na policjantów których dwóch oficerów podąża za nim na zaśnieżonym polu.

Jakiś czas później na lokalnym cmentarzu odbywa się pogrzeb Micheala Townleya (chociaż Brad jest pochowany), zarówno Micheal, jak i Dave patrzą, jak ceremonia trwa, a Micheal zorganizował, by Brad został pochowany w fałszywym grobie Micheala Townleya, a Dave przeniósł Micheala wraz z rodziną do Los Santos pod nazwiskiem „De Santa”.

Po tym incydencie Micheal zostaje uznany za martwego przez społeczeństwo, podczas gdy Brad został aresztowany i uwięziony w federalnym więzieniu w latach 2004–2013. Dave Norton udaje „Brada”, wysyłając e-maile do Trevora w celu śledzenia go.

Brad jest często wspominany przez Trevora w grze, nawet w napadzie „Skok w Paleto”. Trevor przyznaje, że tęskni za Bradem, a gdyby był z Trevorem, chętnie by zrobił ten napad.

Prawda Edytuj

Trevor (który dowiedział się że Michael wciąż żyje) po jednej z rozmów z Michaelem nabrał podejrzeń i postanowił sprawdzić kto leży w grobie Michaela w North Yankton. Wtedy to poleciał do North Yankton i odkrył ciało Brada, co poprowadziło to do ostrego konfliktu między Trevorem a Michaelem.