Złoczyńcy Wiki
Advertisement
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Złoczyńcy Wiki, rozbudowując ją!
Uwaga!
Ten złoczyńca jest Prawie Czystym Złem. Oznacza to, że ten złoczyńca jest wyjątkowo nikczemną postacią, aczkolwiek z różnych powodów nie jest wystarczająco nikczemny, aby kwalifikować się jako pełnoprawne Czyste Zło. Może się on nie kwalifikować dlatego, że, pomimo popełnionych okrucieństw i złego charakteru, ma pojedynczą, minimalnie pozytywną cechę lub dokonał co najmniej jednego dobrego czynu, ewentualnie, nie spełnia on wystarczających warunków jako Czyste Zło w porównaniu z innymi całkowicie nikczemnymi złoczyńcami w tym samym dziele. Zawsze się to jednak może zmienić, jeśli np. na skutek nowych wydarzeń lub popełnionych nowych czynów w fabule, złoczyńca może zostać uznany za pełnoprawne Czyste Zło.
Warning18+.png
Uwaga!

Brandon Breyer, znany również jako Brightburn - tytułowy antybohater, który stał się głównym antagonistą horroru z 2019 pt. Brightburn: Syn ciemności. Odwracając typową historię o Supermanie, Brandon jest istotą pozaziemską, który zostaje wysłany na Ziemię w złowrogi zamiar jej przejęcia. W wyniku katastrofy ląduje w Brightburn w stanie Kansas, gdzie zostaje adoptowany przez parę niezdolną do posiadania dzieci.

Advertisement