FANDOM

Bullseye - wróg Daredevila i złoczyńca w komiksach Marvela. Jest psychopatycznym zabójcą, który może wykorzystać prawie każdy przedmiot jako śmiertelną broń.

Opis Edytuj

Bullseye to wynajęty zabójca, który pracował dla kilku szefów mafii i złoczyńców, w tym Kingpinowi i Mysterio. Chociaż nie ma żadnych prawdziwych mocy, Bullseye ma niesamowite poczucie celu i może wykorzystać każdy mały przedmiot jako śmiertelny pocisk. Zabijał ludzi wykałaczkami, ołówkami, kartami do gry i innymi zwykłymi przedmiotami, rzucając ich ze śmiertelną dokładnością. W pewnym momencie swojej kariery jego kręgosłup został złamany przez upadek po walce z Daredevilem, a jego kręgosłup i szkielet pokryto adamantium, co nadawało kościom nadludzką wytrzymałość.

Sam Bullseye stwierdził, że zabił własną matkę. Zabił także Elektrę, partnerkę i kochankę Daredevila, jej własnymi sai. Jednak później została przywrócona do życia przez organizację The Hand.

Mimo że technicznie jest złoczyńcą Daredevila, Bullseye walczył ze Spider-Manem, Deadpoolem, Punisherem i X-menami Archangela (jako Hawkeye), a później współpracował z Dark Avengers pod tożsamością Hawkeye aż do aresztowania Normana Osborna. Podczas wydarzeń w Krainie Cieni Daredevil, który został przywódcą The Hand, zabił Bullseye'a w przypływie wściekłości, która doprowadziła go do tego, że stał się gospodarzem Bestii, starożytnego demona. Podjęto próbę ożywienia Bullseye jako sługę organizacji, ale została powstrzymana przez grupę składającą się ze Spider-Mana, Elektry, Wolverine'a, Punishera, Iron-Fista, Luke'a Cage'a i kilku innych ulicznych superbohaterów.