FANDOM

Butch Pooch - wspierający antagonista w filmie z 2012 r. Django. Jest prawą ręką Calvina Candie i jego osobistym ochroniarzem.

Historia

Butch jest pierwszy raz widziany, gdy Django i dr Schultz przybywają do rezydencji Calvina Candie, gdzie prowadzi walkę mandingo. Butch spokojnie gra w bilard, ponieważ wszyscy obserwują, jak dwóch nieszczęsnych niewolników walczy ze sobą na śmierć. Po tym, jak Django rozmawia z Calvinem, Butch pokazuje mu zdziwienie i pogardę oraz jego uwagę, i jest gotów zaatakować Django w imieniu swojego szefa, zanim Candie go powstrzyma. Butch jest stale widziany u boku swojego szefa z gotową strzelbą, jak również rewolwer, który trzyma w pasku. Później w filmie Candie i jego niewolnik Stephen odkrywa, że ​​Django i Schultz nie są tym, za kogo się wydają, konfrontuje się z nimi i Butch trzyma ich na muszce ich obu, aż zgodzą się zapłacić pełną cenę za żonę Django - Broomhildę. Po sfinalizowaniu transakcji Candie prosi Schultza, by uścisnął mu dłoń, zdegustowany i rozgniewany Schultz strzela Candiemu w pierś. Gdy Butch zdaje sobie sprawę, że Schultz zastrzelił swojego szefa, obraca strzelbę i strzela do niego. Jednak Django szybko zabiera pistolet Butcha z jego pasa i strzela mu w klatkę piersiową, zabijając go natychmiastowo.

Ciekawostki

  • W rolę Butcha wcielił się James Remar, który ma również inną krótką, rolę w Django jako Ace Speck.