FANDOM

Carlo Falcone - główny antagonista drugiej połowy gry Mafia II. Carlo jest donem jednej z trzech rodzin przestępczych Empire Bay, pozostałe są prowadzone przez Franka Vinci i Alberto Clemente. Falcone zajmował się handlem narkotykami i wysłał kilku swoich ludzi, aby zabili rodzinę Clemente, ponieważ ten zaczął się wtrącać w biznes narkotykowy Falcone'a.

Głosu podłożył mu André Sogliuzzo.

Biografia

Vito Scaletta i Joe Barbaro zaczęli pracować dla Falcone Crime Family po tym, jak zostali oszukani przez Alberto Clemente i jego capo Lucę Gurino. Vito i Joe zostali Soldato, gdy Luca został wyeliminowany. Następnie Carlo wysłał nowo zatrudnionego Joe i Vito, aby wysadzili pokój pełen gangsterów Clemente'a, a także jego samego. Okazuje się jednak, że jedynym powodem, dla którego Falcone chciał usunąć Clemente'a, było to, że Carlo był potajemnie w branży narkotykowej, a Alberto próbował wkroczyć do biznesu (Frank Vinci jest całkowicie przeciwny temu biznesowi). Vito zaczyna ręczyć za jednego z byłych Soldato Clemente'a - Henry'ego Tomasino, który chciał uciec do rodziny Falcone po zamordowaniu jego byłego szefa, jednak po odkryciu, że Henry faktycznie pracował dla federalnych, Carlo chciał, aby Vito nie żył za sprowadzenie Henry'ego do jego rodziny, nawet próbując aby obrócić najlepszego przyjaciela Vito, Joe'a, przeciwko niemu, ale Joe i Vito byli w stanie pozostać przy ich przyjaźni i zabić Carlo.