FANDOM

Carmine Falcone jest kryminalistą tak samo jak jego przyjaciel Thomas Wayne. Oraz Donem rodziny Falcone.

Biografia

Carmine Falcone był najbardziej nietykalnym gangsterem Gotham, który zbudował swój syndykat od podstaw. Po jakimś czasie przyjaźnił się z Thomasem Wayne'em, Falcone często odwiedzał go i miał kontuzje, które utrzymywał. Kiedy przejął kontrolę nad zorganizowaną przestępczością Gotham, Falcone pozwolił Thomasowi zajmować się praniem brudnych pieniędzy wraz z "zaprzyjaźnionym" burmistrzem Hamiltonem Hillem, aby pomóc w radzeniu sobie z polityką w mieście. Kontrolując główne obszary Gotham, razem trzej stali się najpotężniejszymi panami przestępczymi w mieście, chociaż Wayne zrobił mniej niż Falcone i Hill. Falcone również był uzależniony od Morfiny, chociaż zdołał to rzucić przed czterdzieści lat przed wydarzeniami gry.

Grupa zbierała również znaczne ilości chemikaliów psychogennych, które deklarowały ludzi, którzy utknęli w szaleństwie. W związku z tym zobowiązali wielu ludzi do Arkham Asylum, wykorzystując wszystkie swoje zasoby, przejęli kontrolę nad tym, co było wcześniej niedostępne. Niektórzy z potomków tych ludzi stali się członkami The Children of Arkham. Falcone przechowywał także beczki tej chemii w magazynie w East End. Po śmierci Thomasa i Marty Wayne z rąk jednego ze swoich zabójców, Falcone zaczął budować własne firmy jako front. MImo tego wiedział, że Hill zatrudnił Joe Chilla, aby zabił Waynesów, co spowodowało pewne nieszczęście. Falcone również nakazał swoim ludziom umieszczenie białych róż, symbolu organizacji, na scenach zbrodni, aby dać swoim rywalom wiedzę, że jest za to odpowiedzialny i jako postrach dla niezamkniętych ludzi w Gotham.

Królestwo cieni

Zanim pojawił się osobiście, zatrudnił włamywaczkę Seline Kyle do kradzieży lampy błyskowej Burmistrza. Narzędzie te zawiera lokalizację specjalnego pojemnika w magazynie w dokach należących do firmy Falcone. Selina nie dostarczyła lampy, gdy została zatrzymana przez Batmana. Falcone po raz pierwszy pojawił się na przyjęciu dla Harvey'a Dent'a, który chce zostać kolejnym burmistrzem Gotham, w Wayne Manor. Dent zaprosił Falcone, którego pomoc dla niego wydaje się mieć kluczowe znaczenie w swojej kampanii. Po przybyciu późno na przyjęcie, Carmine zaczyna żartować, że chce nowy dom i tak, że rezydencja jest do jego upodobania, mimo że wystrój nie jest dla niego. Następnie zostaje odwrócony przez Bruce, gracz ma wybór: Bruce może powitać go lub odmówić przywitania się z nim i wyrzucić. Jeśli Bruce potrząśnie mu ręką, Alfred prowadzi Bruce'a i Falcone do salonu. Dent podąża za nimi, ale odmówiono mu wstępu przez jednego z gangsterów Falconesa. Bruce może to zaakceptować lub nalegać, żeby Harvey przyszedł. Jeśli Bruce nalega, Falcone twierdzi, że dom mężczyzny to jego zamek i że będzie go szanował.

Następnie Falcone rozmawia z Brucem, twierdząc, że wie, co należy zrobić, aby uratować miasto. Okazuje się, że przychodzi na biznes, a nie na politykę i oferuje Bruce partnerstwo. Próbuje potwierdzić swoją dominację, pomagając sobie bez szkody w Bruce'a i nakazując Bruce'owi, aby pomaszerował swoją wskazówką (Bruce może odmówić tej ostatniej). Również pośrednio zagraża Bruceowi, twierdząc, że choć może uzyskać Harvey potrzebne głosy, aby zostać burmistrzem, może również upewnić się, że Harvey nie otrzymuje wystarczającej liczby głosów. Okazuje się, że przyszedł, aby upewnić się, że kiedy Harvey zostanie wybrany, jego firma pozostaje nienaruszona. W zależności od wyboru graczy Falcone albo opuści partię zadowoleni lub grozi Bruce'owi, że ludzie, którzy mówią "nie" dla niego, nie pozostają daleko na długo przed wyjazdem. Tej samej nocy, ukazuje się w wiadomościach, że Faloone rodzinne kapo Louie Garmone zostało znalezione wisi na moście. Kiedy Bruce spotyka się z przyjacielem z dzieciństwa Oswald Cobblepot później, Cobblepot odnosi się do zobaczenia Falcone'a w partii Bruce'a i wyraża swą niechęć do tego człowieka. Obwinia Falcone za ruinę swojej rodziny. Na konferencji prasowej Harvey i Bruce prowadzą gospodarkę, reporterzy otrzymują wiadomość o tajnym offshore, zarówno na temat Falcone'a, jak i Wayne'a, łączącego fortunę Wayne'a z bossem. To bardzo osłabia nazwę Wayne'a w oczach dziennikarzy i zwolenników kampanii Dent. Wayne Manor jest także poszukiwany przez policję. Możliwe, że Falcone jest za skandalem, ponieważ sugerował, że próbuje skrzywdzić Bruce'a. Kiedy Bruce udaje się do magazynu w dokach, aby zająć pracodawców Seliny Kyle, znalazł dziesiątki ciał, zarówno policjantów, jak i bandytów. Wydaje się, że zostały zabite przez eksplozję, chociaż istnieją ślady agenta nerwowego, który można znaleźć. Po dalszym śledztwie i przesłuchaniu ocalałego gangstera, Batman zgrywa ze sobą, że mężczyźni Falcone ukradli ciężarówkę pełną środków chemicznych i wywnioskowała, że ​​Falcone jest rzeczywiście za kradzieżą i wkrótce zamierza użyć tych substancji chemicznych. Po powrocie z magazynu Bruce podejmuje flashdrive, który dostał od Catwoman. Ku jego zdziwieniu dostrzega kompletne dowody na organizację przestępczą Falcone'a. Po uświadomieniu tego, co trzyma w dłoniach, Bruce postanawia użyć dowodów, aby zabrać Falcone, a także wyczyścić jego nazwisko.

Po tym, jak Bruce dostarcza dowody do Jim Gordona lub Vicky Vale, planuje zaatakować Falcone. Lokalizując Falcone w Skyline Club, Batman wchodzi do klubu i zabiera strażników Falcone'a. Wstrząśnięty hałasem, Falcone wydziela się z pokoju, w którym się znajduje i strzela do Batmana karabinem maszynowym. Batman wyskakuje z balkonu, na dolną część wystawy i zamiast zabijać Batmana, Falcone przypadkowo zabija dwóch swoich ludzi. Od dołu Batman zaskakuje i rozbraja Falcone, który wraca do swojego pokoju. Udaje mu się wejść, ale Batman jest w stanie wsunąć Bataranga w ramię Falcone'a. W pomieszczeniu Falcone reef reżysuje inny karabin i strzela do Batmana przez drzwi. Aby stworzyć kolejną rozrywkę, Batman rzuca granat EMP przez drzwi i wchodzi do pokoju przez okno. Mimo że rozbroi Falcone jeszcze raz, Falcone aktywuje ukrytą wieżę, która strzela do Batmana, zmuszając zakrytego krzyżowca do zdobycia okładki. Z pomocą odrobaka, Batman zdołał wysadzić wieżyczkę, a Falcone zostaje rzucony na ziemię. Batman chwyta faceta i trzyma go za krawędź budynku, żądając odpowiedzi na temat chemikaliów. Jednak Falcone twierdzi, że nie ma nic wspólnego z chemikaliami. Co więcej, ujawnia on, że chemikalia należały do ​​niego i zostały mu skradzione. Mówi Batmanowi, że oboje grają przez osobę trzecią. Pojawi się również helikopter informacyjny, a także oficerowie Gordona. Gracz może wybrać, czy Falcone jest brutalizowany przez Batman czy też Batman po prostu zostawia go na policję. W obu przypadkach Falcone ujawnia, że ​​osoba trzecia grająca w nich to Waynes, którego nazywa największych gangsterów w Gotham.

Zatrzymanie Falcone jest nadawane przez media. Jest uwięziony ze względu na dowody dostarczone przez Gordona lub Vale.

Dziecko Arkham

W drugim epizodzie Alfred ujawnia Bruce'owi, że Falcone, burmistrz Hamilton Hill i jego rodzice byli partnerami i to, co twierdził Falcone, było prawdą. Pamiętając, co wydarzyło się w nocy, gdy jego rodzice zginęli, Bruce zdaje sobie sprawę, że Joe Chill nie zabija rodziców tak z siebie tylko zamordował ich na zlecenia Falcone'a.

Aby dowiedzieć się prawdy, Bruce odwiedza Falcone w gabinecie GCPD. Falcone jest zaskoczony, że go widzi, twierdząc, że nawet tutaj nie wolno wpuszczać byłej żony. Falcone ponownie ujawnia, że ​​on i ojciec Bruce'a byli partnerami w biznesie. Falcone ujawnia, co Alfred już potwierdził, że ​​on, Hill i Wayne prowadzili miasto. Następnie zostaje przytłoczony bólem, a Bruce może go skrzywdzić lub złagodzić ból morfiną. Kiedy Bruce dokona wyboru, Falcone nadal mówi. Ujawnia Bruce więcej o swoich rodzicach i przyznaje, że w przeszłości Chill był dobrym człowiekiem, ale twierdzi, że nie był tym, który nakazał zabójstwo rodziców Bruce'a. Mówi Bruce'owi, aby nikomu nie ufał, ale zanim zdążył wypowiedzieć słowo zostaje postrzelony w klatkę piersiową, a Renee Montoya zabija go natychmiast. Bruce wkrótce dowiaduje się, że Montoya nie działała samodzielnie, ale była kontrolowana przez osobę. Później dowiaduje się, że Cobblepot i Dzieci Arkham stali za śmiercią Falcone.