FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Casey - drugorzędny antagonista El Camino: Film "Breaking Bad". Był pracownikiem Kandy Welding Company i wykonywał nielegalne działania na rzecz właściciela i współpracownika firmy, Neila Kandy'ego.

W jego rolę wcielił się Scott Shepherd.

Biografia

Wczesne życie

Większość życiorysu Casey'a pozostaje nieznana, ale w pewnym momencie został pracownikiem Kandy Welding Co. i zaczął nielegalne działania dla swojego kolegi Neila Kandy'ego, który utrzymywał więzi z Jackiem Welkerem i białym gangiem supremacji.

El Camino: Film "Breaking Bad"

Po zabiciu Jacka i białego gangu supremacji, Casey i Neil przebierali się za policjantów odwiedzających mieszkanie Todda Alquista, aby znaleźć pieniądze za narkotyki ukryte przez Todda. Odnajdują Jessego, który przybył z tego samego powodu, i się poddał aby wziąć go jako zakładnika. Następnie Casey jest zmuszony podążać za sąsiadem Todda, i wierzy, że posiada dowody, które mogłyby pomóc policji.

Aby zdobyć więcej pieniędzy, Jesse udaje się do Kandy Welding Co., a Casey dowiaduje się, że gotówka, którą znalazł w mieszkaniu Todda, była jedynie trzecią częścią. Gdy Casey spogląda na jego broń, Neil sugeruje, aby zrobili pojedynek w stylu Dzikiego Zachodu, aby ustalić, kto dostanie pieniądze. Gdy Neil wyciąga broń, Jesse strzela do niego kilka razy i zabija właściciela firmy. Następnie Jesse używa pistoletu Neila, aby zabić Casey'a. Po tym, jak Jesse odstrasza przyjaciół Neila i Casey, wysadza budynek, aby zatrzeć ślady.