FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Cesare Borgia – dowódca armii papieskiej na przełomie XV i XVI wieku, nieślubny syn Rodrigo Borgii, główny antagonista w grze komputerowej Assassin's Creed: Brotherhood.

Historia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Mając zaledwie 17 lat Cesare zostaje włączony do Kolegium Kardynalskiego. Początkowo ciesząc się nadaną godnością, z biegiem czasu stawał się coraz bardziej zazdrosny o swojego brata Juana, któremu powierzono funkcję dowódcy armii papieskiej. Aby zdobyć to stanowisko, Cesare posłużył się jedną z kurtyzan, która zabiła Juana.

Oblężenie Monteriggioni Edytuj

Po raz pierwszy w grze Cesare pojawia się podczas oblężenia toskańskiej twierdzy Monteriggioni, głównej kwatery asasynów. Atak został przeprowazony niedługo po walce w krypcie pod Watykanem, którą przegrał Rodrigo. Ten wyjawił synowi istnienie Jabłka Edenu oraz zakonu asasynów.

Podczas gdy Ezio odpierał ataki na murach, Cesare przebił się przez główną bramę twierdzy. Po wyjawieniu celu "wizyty" zabija Mario Auditore - właściciela i głównego dowódcę twierdzy - za pomocą pistoletu, po czym rozkazuje swoim wojskom wybicie wszystkich pozostałych przy życiu.