FANDOM

Jeśli znów obrazisz mój honor to cię zabiję!

—Chōzen grozi Danielowi.

Chōzen Toguchi – główny antagonista filmu Karate Kid II.

Jego rolę zagrał Yuji Okumoto.

Biografia Edytuj

Chōzen był zarówno siostrzeńcem, jak i najlepszym uczniem Satō Toguchiego, a także jego prawą ręką w interesach.

Karate Kid II Edytuj

Gdy Kesuke Miyagi i Daniel LaRusso docierają na Okinawę, Chōzen odbiera ich z lotniska i zabiera ich do swojego wujka. Później Daniel przypadkowo odkrywa nieuczciwość Chōzena, który oszukuje farmerów podczepionymi wagami, przez co mieszkańcy wioski zyskują szacunek wobec Daniela i niechęć wobec Chōzena. Od tego momentu Chōzen nienawidzi Daniela, twierdząc, że ten obraził jego honor. Od tego momentu zaczyna prześladować Daniela, a nawet grozić mu śmiercią. W pewnym momencie dochodzi do tego, że próbuje go zabić.

Później, podczas tajfunu, po tym, jak Miyagi i Daniel uratowali Satō, ten postanowił pogodzić się z Miyagim. Gdy Daniel próbował uratować małą dziewczynkę, Satō kazał Chōzenowi, by pomógł Danielowi. Jednak Chōzen odmówił, za co Satō krótko później go wydziedziczył, przez co Chōzen uciekł ze schronu.

Później, podczas festiwalu O-bon, w którym występowała przyjaciółka Daniela, Kumiko, wściekły Chōzen pojawił się i groził, że ją zabije. Gdy jego wujek próbował przemówić mu do rozsądku, ten zignorował go, twierdząc, że nie musi go słuchać odkąd ten go wydziedziczył. Następnie wyzwał Daniela na pojedynek na śmierć i życie. Podczas tego pojedynku Chōzen znokautował Kumiko, która zaczęła go podduszać, by pomóc Danielowi. Mimo początkowej przewagi Chōzen zostaje ostatecznie pokonany przez Daniela. Gdy Chōzen prosi Daniela, by ten go zabił, Daniel nie robi tego i ściska mu nos, oszczędzając go.