FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Chaka (チャカ, Chaka) jest jednym z antagonistów w mandze i anime Black Lagoon. Jest sadystycznie brutalnym Yakuzą, który chciał walczyć z Revy, ponieważ szukał silnego przeciwnika.

Osobowość Edytuj

Chaka jest aroganckim i okrutnym sadystą, często postrzeganym przez swoich rówieśników jako idiota. Jego pierwsze pojawienie się pokazało, że reputacja Revy jako kryminalistki w Roanapurze jest tak duża, że ​​nawet Yakuza w Japonii o niej słyszeli. I oczywiście próbował wkroczyć do akcji i pozyskać ją. Krótko po tym, jak Yukio zostaje szefową Grupy Washimine, Chaka stara się przejąć przywództwo, porywając ją za pomocą ulicznego gangu.

Chaka to także kompletny tchórz bez poczucia lojalności. Pobił jednego ze swoich ludzi, tylko za to, że nie był w stanie opanować swojego temperamentu, i zastrzelił swoich ludzi za próbę ucieczki, co było wystarczająco złe, aby wywołać u Revy odrazę. Wysoki poziom jego nikczemności nie został niezauważony przez wielu fanów i jest on powszechnie uważany za najbardziej złą postać w całej serii, co biorąc pod uwagę naturę całego anime, wiele o nim mówi. To, że jest bardzo małostkowy, czyni go jeszcze bardziej odpychającym.

Pomimo tego, że jest najbardziej nikczemną postacią w serii, ironią losu jest to, że jest także jedną z najbardziej niekompetentnych. Rażąco przecenia swoje umiejętności, o czym świadczy jego próba zmierzenia się z Revy jeden na jednego, nawet po tym, jak zobaczył ją i Ginjiego Matsuzakiego przedzierających się przez cały gang, jakby byli niczym. Revy kopie go w twarz i stwierdza, że ​​nie warto go zabijać, pozwalając Ginjiemu pokroić go na kawałki i utopić, co zdaniem Ginjiego było jak na niego zbyt łagodną karą. Ogólnie rzecz biorąc, Chaka pomimo swojej niekompetencji jest całkowicie nikczemną i złą postacią. Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo jest zły i wykorzystuje swoje umiejętności, by rujnować życie słabszym od siebie. Co więcej, jego brak kompetencji czyni go bardziej niebezpiecznym, ponieważ nie obchodzi go, że jego lekkomyślna natura szkodzi innym.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego charakter i wygląd prawdopodobnie jest oparty na Kakiharze z filmu Ichi The Killer, ponieważ obaj pragną równych sobie silnych przeciwników i są sadystycznie gwałtowni. Jego postać może również opierać się na Corneliusie Albie z Garden of Sinners, ponieważ obaj są okrutni i sadystycznie brutalni.