FANDOM

Przygoda jest tam!

—Hasło Charlesa Muntza, zanim oszalał.

Charles F. Muntz (znany po prostu jako Charles Muntz) jest głównym antagonistą 10 pełnometrażowego animowanego filmu Pixara, Odlot. Jest odkrywcą, który szuka legendarnego ptaka i ma pod swoją władzą wiele lojalnych psów. Psy, które posiada, noszą obroże, które pozwalają im mówić.

Biografia Edytuj

Jest odkrywcą, który ma obsesję na punkcie znalezienia bestii w Podniebnych Źródłach od czasu, gdy został oskarżony o sfabrykowanie szkieletu przez Narodowe Towarzystwo Odkrywców i pozbawienie członkostwa w ich klubie. Następnie przysięga znaleźć ptaka i złapać go, aby udowodnić jego istnienie. Podróżuje w sterowcu zwanym Duchem Przygody i ma wielu psich sług, którzy noszą obroże, które pozwalają im mówić.

Kiedy bohaterowie filmu, Carl i Russell, spotykają się z nim lata po tym, jak odszedł, by złapać bestię z Podniebnych Źródeł, okazuje się, że przez wiele lat oszalał i teraz jest paranoikiem, zabijając niewinnych ludzi, którzy, jak sądził, ukradną mu ptaka. Wkrótce wraz z Kevinem pojawia się światło i Muntz mówi swoim psom, aby go zabrali, a Kevin został przez niego schwytany. W końcowej bitwie Carl walczył z nim swoją laską, a Muntz posługuje się mieczem, prawie zabijając Carla.

W końcu sterowiec odwraca się na bok, ratując Carla. Carl i Russell namawiają Muntza, by podążał za nimi do domu unoszącego się obok sterowca. Zanim Carl i Russell mogą uciec do domu z ptakiem, Muntz wyjmuje karabin z i zaczyna strzelać do nich. Muntz zyskuje przewagę, a następnie wchodzi do domu. Carl i Russel w tym czasie szybko odlatują z niego na sterowiec Muntza. Kiedy Muntz uświadamia sobie, że został oszukany, wyskakuje przez okno, próbując wrócić do swojego statku powietrznego, ale jego stopa zaplątuje się w struny balonu. Kilka strun pęka, co powoduje upadek Muntza z dużej wysokości i jego śmierć.

Galeria Edytuj