FANDOM

Charles „Charlie” Hesketh jest pobocznym antagonistą w komediowym filmie akcji Kingsman: Tajne Służby z 2015 roku i drugorzędnym antagonistą w sequelu Kingsman: Złoty Krąg z 2017 roku. Był jednym z kandydatów zwolnionych z Kingsmana, a lata później najwyższym rangą członkiem organizacji przestępczej Złotego Kręgu.

W obu filmach jego rolę zagrał Edward Holcroft.

Biografia

Kingsman: Tajne służby

Po śmierci agenta Lancelota z rąk Richmonda Valentine'a i jego popleczniczki Gazelle, tajna agencja wywiadowcza Kingsman otworzyła wakat dla nowego agenta, który miał go zastąpić. Przywódca Kingsmana, Chester King, zwerbował Charliego jako kandydata, z nadzieją, że mu się uda. Podczas treningu w Kingsman, Charlie stworzył rywalizację z Garym „Eggsy” Unwin i Roxy Morton.

On, Eggsy i Roxy zostali ostatnimi trzema kandydatami w programie treningowym, ale Charlie ostatecznie zawiódł podczas testu, w którym był przywiązany do torów nadjeżdżającego pociągu i bojąc się śmierci ujawnił informacje Kingsmana w zamian za swoje życie. Zdał sobie sprawę, że to była symulacja. Chester potępił Charliego za jego tchórzostwo. Eggsy i Roxy kontynuowali szkolenie, podczas gdy Charlie został odesłany do domu.

Rozgoryczony Charlie zwrócił się do Valentine'a w swoim spisku, by używać kart SIM, aby zabić większość ludzkości i zbudować nowy porządek świata dla ocalałych. Podczas misji Eggsy'ego, by pokonać Valentine'a w jego górskim bunkrze i uratować świat przed chaosem, Charlie pojawił się ponownie jako jeden z imprezowiczów, wyjaśniając, że jego rodzina została zaproszona. W odpowiedzi Eggsy uderzył Charliego w twarz i poraził go prądem, pozbawiając go przytomności i nieświadomie uszkadzając jego implant. To spowodowało, że przeżył, gdy wszystkie implanty zaczęły eksplodować, gdyż stracił prawą rękę i struny głosowe zamiast głowy jak wszyscy inni, którzy mieli wszczepione implanty.

Kingsman: Złoty krąg