FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Christopher „Chris” D'Amico, znany również jako Red Mist, a później The Motherfucker - jest drugorzędnym antagonistą w filmie Kick-Ass z 2010 roku i głównym antagonistą w sequelu Kick-Ass z 2013 roku. Jest synem Franka D'Amico który był głównym antagonistą w pierwszym filmie. Chris to wróg Kick-Ass'a i główny przeciwnik w serii. W sequelu zmienia nazwę na The Motherfucker, a następnie przewodzi swojej drużynie, którą nazwał Toxic-Mega Cunts.

Wciela się w niego Christopher Mintz-Plasse.

Biografia

Kick-Ass

Kiedy uważa się, że Kick-Ass jest odpowiedzialny za zabicie handlarzy narkotyków i popleczników Franka, Chris przebiera się za superbohatera, Red Mist, i zaprzyjaźnia się z Kick-Assem. W tym czasie dowiaduje się, że Big Daddy i Hit-Girl, a nie Kick-Ass, są tymi, którzy chcą zlikwidować interes ojca. Mówi Kick-Assowi, by zabrał go na spotkanie z Big Daddym i Hit-Girl, aby zwabić wszystkich trzech bohaterów w pułapkę. Jest równie bezwzględny jak jego ojciec, chociaż wciąż jest na tyle ludzki, by nie skrzywdzić tych, którzy nie stanowią dla niego ani jego ojca zagrożenia, o czym świadczy, gdy błaga Franka, by oszczędził życie Kick-Assa po udowodnieniu swojej niewinności.

Jednakże, gdy Kick-Ass tworzy sojusz z Hit-Girl w celu zniszczenia rodzinnego biznesu D'Amico, angażuje Kick-Assa w walce i próbuje go zabić, ale ostatecznie przegrywa walkę. Po śmierci ojca z rąk Kick-Ass, Chris tworzy nową maskę i ślubuje zemstę na Kick-Assie i Hit-Girl. Pod koniec filmu siada z biurkiem przy biurku ojca. Następnie strzela pistoletem do kamery (łamiąc czwartą ścianę).

Kick-Ass 2