Cleet i Joe - wspierający antagoniści w grze wideo Red Dead Redemption II z 2018 roku. Są współpracownikami Micaha Bella, którzy dołączają do gangu Van der Linde w Beaver Hollow.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Cleet i Joe spotkali się z Micahem Bellem w nieznanym okresie czasu. W 1899 r. Micah wprowadził Cleeta i Joe'a do gangu Dutcha van der Lindego po rozbiciu obozu w pobliżu Annesburga w New Hanover. Podczas konfrontacji Arthura Morgana i Johna Marstona z Micahem, Cleet i Joe stanęli u boku niego wraz z Dutchem, Billem Williamsonem i Javierem Escuellą, zanim uciekli przed nalotem Pinkertonów.

Osiem lat później Cleet i Joe dołączyli do gangu Micaha w Ambarino, ale Cleet odszedł po tym, jak ten zamordował dziecko. John, Sadie Adler i Charles Smith znajdują Cleeta w Strawberry, a po przesłuchaniu go, mówi grupie, gdzie ukrywa się Micah i Joe, zanim został zabity przez Johna lub Sadie. Gdy John kontynuował wspinanie się na górę Hagen, stanął twarzą w twarz z Joem i kilkoma poplecznikami, zanim zastrzelił ich wszystkich.