FANDOM

Colm O'Driscoll - jest trzeciorzędnym antagonistą gry wideo Red Dead Redemption II 2018. Jest rywalem i byłym przyjacielem wyjętego spod prawa Dutcha van der Linda i przywódcą gangu O'Driscoll.

Biografia

W 1899 roku Colm i jego gang planowali obrabować pociąg należący do Leviticusa Cornwalla. Jednak Dutch dowiedział się o planach i obrabował pociąg dla siebie.

Podczas gdy Dutch i jego gang ukrywali się w Clemens Cove, Colm i jego gang zawarli rozejm między obiema grupami, ale podstępem chcieli schwytać głównego egzekutora Dutcha, Arthura Morgana. Jak się okazało, Colm zawarł umowę z agencją Pinkerton, aby aresztować Dutcha, gdy idzie na ratunek Arthurowi. Jednak Arthurowi udaje się uciec.

Krótko po tym, jak gang Van der Linde przeniósł się do Shady Belle, Colm i jego gang schwytali byłego członka Kiernana Duffy'ego, ścięli mu głowę i wyłupili oczy, zanim odesłali okaleczone ciało z powrotem do kryjówki Dutcha na koniu. Tam O'Driscoll strzelił do gangu Van der Linde, próbując ich zabić, ale udało im się odeprzeć atak.

Jakiś czas po tym, jak Dutch i jego ludzie wrócili z Guarmy, Colm został aresztowany i skazany na śmierć przez powieszenie w Saint Denis.

Niektórzy z jego pozostałych ludzi planowali go uratować, ale zostali udaremnieni przez Dutcha, Sadie Adler i Artura, którzy patrzyli, jak Colm spotyka się z końcem swego życia, zanim zabili resztę jego byłego gangu.