FANDOM

Cripps - główny antagonista Red Dead Online. Jest powołany na pomocnika gracza w zarządzaniu obozem, jednak ma ukryte zamiary.

Biografia

Jak sam twierdzi Horley, Cripps ma swoje lata świetności za sobą. Jest to oszalały alkoholik mający kryminalną przeszłość, ale teraz zajmujący się zarządzaniem obozów. Bardzo bawi go historia z przeszłości, kiedy to pracując jako najemnik pomógł klaunowi ukraść słonia.

Red Dead Online

Cripps zostaje przedstawiony graczowi przez Horley'a. Na jego życzenie rozbija obóz w Great Plains.

Później gracz spotyka się z nim w obozie, gdzie Cripps sprawia wrażenie miłego starca, jednocześnie wyrażając pogardę w kierunku Clay'a Daviesa, nazywając go gnidą. Pozwala graczowi rozgościć się w swoim tymczasowym domu.

Cripps towarzyszy graczowi przez resztę gry, pokazując swoje prawdziwe oblicze. Rozbija obóz w miejscu, gdzie uważa za słuszne, przy okazji okradając gracza z pieniędzy pod przykrywką utrzymania obozu lub opłaty za stajnię.

Ciekawostki

  • Mimo bycia złoczyńcą, w razie zagrożenia ze strony innych graczy lub policji, Cripps broni obozu gracza. Jest wyposażony w strzelbę.
  • Cripps może zostać zabity w trakcie walki o obóz; albo rozstrzelany przez policję, lub zamordowany w różnoraki sposób przez innego gracza. Wyposażanie obozu jest wtedy niedostępne, lecz można wyleczyć i przywrócić Crippsa za $4,00.
  • Jest łysy.
  • Jest najbardziej znienawidzoną postacią przez graczy Red Dead Online ze względu na swój nawyk rozbijania obozu w innym stanie, niż w tym, w którym znajduje się gracz.