Złoczyńcy Wiki
Advertisement
Skull-32-xxl.png
Uwaga!
Ten złoczyńca został uznany za Czyste Zło. W związku z tym jest jednym z najgorszych złoczyńców, pozbawionym jakichkolwiek pozytywnych cech i bez żadnych szans na nawrócenie się. Nawet jeśli posiada jakieś pojedyncze pozytywne cechy to najczęściej są one całkowicie fałszywe, nieszczere i w ogóle nie usprawiedliwiają ohydnych zbrodni jakich złoczyńca się dopuścił, albo jeśli posiada jakieś humorystyczne lub komediowe momenty, to nijak one nie umniejszają dokonanych przez niego nikczemnych czynów. Dla tego rodzaju złoczyńcy robienie złych rzeczy jest tak naturalne, jak oddychanie.

Nie chodzi już o mnie. Chcę tylko, żeby poczuli ból, utratę wszystkiego, co mi zabrali. I każę im za to zapłacić. We krwi.

—Crossbones przysięgający zemstę na Kapitanie Ameryce.

Brock Rumlow, znany również jako Crossbones, jest powracającym antagonistą w Marvel Cinematic Universe, pojawiającym się jako antagonista w Kapitanie Ameryce: Zimowym Żołnierzu i pierwszy antagonista Kapitana Ameryki: Wojny Bohaterów. Jego ja z 2012 roku pojawia się jako pomniejszy antagonista w Avengers: Koniec Gry. Jego wersje pojawiają się również w animowanej antologii A gdyby...?, służąc jako pomniejszy antagonista w A gdyby... świat stracił swoich najpotężniejszych bohaterów? oraz drugoplanowa postać w A gdyby… Thor był jedynakiem?.

Jest agentem HYDRY, który początkowo udawał przywódcę zespołu antyterrorystycznego T.A.R.C.Z.Y., znanego jako STRIKE, oraz wrogiem Kapitana Ameryki i Avengersów.

W jego rolę wcielił się Frank Grillo.

Biografia[]

Kapitan Ameryka: Zimowy Żołnierz[]

Brock Rumlow był uznawany za jednego z najlepszych agentów SHIELD. Gdy ważne persony agencji zostały porwane na statek przez Francuskiego przestępcę, Brock wraz z Kapitanem Ameryką i Czarną Wdową zostali wysłani z misją odbicia zakładników. Misja zakończyła się powodzeniem a sam Rumlow ocalił Kapitanowi życie.

Jakis czas potem gdy Kapitan Ameryka został okrzyknięty zdrajcą przez Alexandera Pierce (również agenta Hydry pod przykrywką) Brock wraz z kolegami próbowali obezwładnić Kapitana w windzie mówiąc wcześniej że "Nic do niego nie mają".

Potem podczas powstania Hydry, wszyscy agenci działający pod przykrywką, dostali rozkaz przejęcia lotniskowców. Podczas bitwy Rumlow zaatakował Sama Wilsona (superbohatera znanego jako Falcone). Podczas walki lotniskowiec spadł na budynek SHIELD przygniatając przy tym mężczyznę.

Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów[]

3 lata później Brock działający już jako złoczyńca Crossbones wraz z grupą najemników próbowali skraść broń chemiczną z Lagos w Afryce. Na początku śmieciarka wjechała w bramę robiąc przejazd ciężarówką z ekipą Rumlowa. Następnie wrzucono gaz w okna dzięki czemu bez problemu weszli do budynku. Gdy byli gotowi do ucieczki, na przeszkodzie stanęli im Avengers, Kapitan Ameryka, Falcone, Scarlet Witch oraz Czarna Wdowa. Po paru chwilach walka przeniosła się na targowisko, gdzie Crossbones zaczął walczyć z Kapitanem na pięści. Gdy Rumlow przegrał złapał się go, powiedział że wreszcie zemści się za zrzucenie mu budynku na twarz i wyjął granat. Gdy już miał go wysadzić Scarlet Witch wyrzuciła go w budynek który wybuchł razem z Crossbonesem.

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • W komiksie Civil War Crossbones był odpowiedzialny za śmierć Kapitana Ameryki.
Advertisement