FANDOM

Cull Obsidian – drugorzędny antagonista w filmie Avengers: Wojna bez granic z 2018 roku oraz pomniejszy antagonista w Avengers: Koniec gry. Jest on członkiem Czarnego Zakonu oraz najsilniejszym z adoptowanych dzieci Thanosa.

Biografia Edytuj

Cull Obsidian był sierotą zabraną przez Thanosa po tym, jak podbił jego rasę.

Atak na Statesman Edytuj

Cull Obsidian brał udział w ataku Thanosa na statek Statesman należący do Asgardczyków w poszukiwaniu Kamienia Przestrzeni. Podczas akcji abordażowej Thanos został zaatakowany przez Hulka. Cull Obsidian postanowił interweniować w imieniu swojego ojca, ale powstrzymał go Ebony Maw, który kazał mu pozwolić Thanosowi na zabawę. Po dodaniu Kamienia Przestrzeni do Rękawicy Nieskończoności, Thanos teleportował siebie i swoje dzieci z dala od statku, gdy eksplodował.

Atak na Greenwich Edytuj

Pod rozkazami Thanosa Cull Obsidian i Ebony Maw udali się następnie do Nowego Jorku na Ziemi, aby zabezpieczyć Kamień Czasu przed doktorem Strange'm. Ich statek spowodował panikę i dewastację na ulicach Nowego Jorku, a przeciwnicy byli przeciwni doktorowi Strange'owi, Wongowi, Iron Manowi i Bruce'owi Bannerowi. Cull Obsidian miał się zmierzyć z Hulkiem, ale Banner nie był w stanie go przekształcić. Podczas bitwy Wong użył swojej magii, by teleportować Obsydiana Culla do śnieżnego regionu planety. Gdy Cull Obsydian próbował wrócić przez portal, Wong zamknął go, odcinając przedramię.

Bitwa w Wakandzie Edytuj

Cull Obsidian był obecny w bitwie w Wakandzie, prowadząc kosmiczną rasę istoto podległą Thanaosowi wraz z Proximą Midnight. Gdy bitwa rozgorzała, Dzieci z Thanos próbowały zabezpieczyć Kamień Umysłu. Cull Obsidian został zaatakowany przez Bruce'a Bannera za pomocą zbroi Hulkbustera. Podczas walki Obsydianowi udało się odłączyć lewe ramię Hulkbustera. Banner następnie schwytał ramię Obsidian w rękawicę i aktywował wbudowany ster strumieniowy. Obsydian został wysłany w niebo, gdzie odbił się od środka pola siłowego, chroniącego Wakandę, powodując, że spłonął, zanim rękawica eksplodowała i zabiła go.

Galeria Edytuj