FANDOM

Klasa Czarna, znana również jako Czarna Klasa – główna antagonistyczna/protagonistyczna frakcja w mandze Akuma no Riddle oraz jej adaptacji anime. Chociaż większość członków (uczniów) wprowadzonych do opowieści to główni bohaterowie, cała organizacja może być uważana za głównego złoczyńcę w historii.

Opis

W Akademii Myojo prowadzona jest sekretna zabójcza gra, która dzieje się w Czarnej Klasie liczącej trzynaście dziewcząt. Jest to gra w której dwunastu zabójców rywalizuje o to, kto jako pierwszy zabije cel w klasie. W pewnym momencie Tokaku Azuma decyduje się chronić cel którym jest Haru Ichinose, mimo to gra nadal dalej trwa.

Po pokonaniu wszystkich zabójców, przewodnicząca Akademii Meichi Yuri ujawnia Tokaku i Haru prawdziwą naturę gry. Jest to próba przetestowania Haru i jej zdolności "Królowej Pszczoły" i zobaczenia, czy uda jej się przeżyć wśród innych zabójców atakujących ją. Jeśli Haru się powiedzie, będzie ona nowym "Primerem" dla niej i klanu Meichi.

Zasady gry

  1. Każdy z 12 zabójców otrzymuje jeden list ostrzegawczy, który należy wysłać do Haru przed próbą zabójstwa. Zabójca może wysłać wiadomość tylko raz w grze. Włączenie nazwiska zabójcy do samej litery nie jest wymogiem.
  2. Zabójca ma 48 godzin po otrzymaniu przez Haru listu, by ją zamordować. Można odbierać jednocześnie wiele listów, dlatego też 48 godzin przydzielonych każdemu zabójcy może się pokrywać. Niedokonanie zabójstwa w ciągu 48 godzin spowoduje natychmiastowe usunięcie z klasy.
  3. Strony zewnętrzne, takie jak inni uczniowie lub nauczyciele, nie mogą brać udziału w rywalizacji, chociaż zabójcy w klasie mogą swobodnie angażować się nawzajem w swoje próby zamachu. Zaangażowanie osób z zewnątrz, celowo lub w inny sposób, spowoduje natychmiastowe wydalenie z klasy.
  4. Jeśli próba zamachu zakończy się sukcesem, zabójca zostanie nagrodzony jedną rzeczą, której pragnie. Jeśli żądana nagroda nie służy wyłącznie samobójcy, nagroda będzie nadal przyznawana bez względu na to, czy zabójca zostanie zabity.

Ciekawostki

  • Wszyscy zabójcy to nastoletnie dziewczęta.
  • Wszystkie są raczej moralnie niejednoznaczne, a najlepsze z nich można wciąż uznać za antybohaterskie.
  • Większość uczniów miała w swojej przeszłości tragiczne wydarzenia, z wyjątkiem Otoyi.
  • Większość z nich ma długie włosy.
  • Prawie wszyscy zabójcy to doświadczeni mordercy, ale to nie przeszkadza im w rozmowach o przyziemnych tematach, takich jak jedzenie, a nawet wspólne kąpiele.