FANDOM

David Kane znany lepiej jako Czarna Manta to drugorzędny antagonista filmu Aquaman z 2018 roku.

W jego rolę wcielił się Yahya Abdul-Mateen II.

Biografia

Osobowość

Będąc piratem, David Kane jest okrutną i bezwzględną osobą, która nie waha się zabić tych, którzy staną mu na drodze. Początkowo miał obsesję na punkcie skarbów, a David był gotów spiskować z królem Ormem i pomagać mu wypowiedzieć wojnę powierzchniowo, dopóki był opłacany. Jednak pomimo swojej zimnej natury David bardzo ceni sobie rodowód rodzinny, ponieważ natychmiast cenił nóż dziadka po tym, jak się o nim dowiedział i miał bardzo bliskie stosunki z ojcem. Gdy Jesse Kane był w niebezpieczeństwie, David desperacko błagał swojego wroga Aquamana, aby go uratował i początkowo odmówił pozostawienia ojca. Wendeta Dawida przeciwko Aquamanowi opiera się wyłącznie na pomszczeniu śmierci ojca.

Po śmierci Aquamana, gdy Jesse zginął, David rozwinął silną nienawiść do wszystkich Atlantydzów i poprzysiągł zabić Aquamana i innych Atlantydów. David jest pragmatyczny, chętny do kontynuowania współpracy z Ormem, pomimo swojej nienawiści do Atlantydy, ponieważ wiedział, że uzyska od nich potężną broń. Później zgodził się współpracować z doktorem Stephanem Shinem, wiedząc, że pomoże mu wytropić Aquamana.

Po zostaniu Czarną Mantą David stał się krwiożerczy, bezwzględny i pozbawiony serca. Całkowite poświęcenie się wyłącznie zamordowaniu Aquamana za wszelką cenę i nie dbanie o śmierć innych ludzi. Czarna Manta nigdy się nie powstrzymuje, co zaobserwowano, gdy nieustannie atakował Aquamana, aż trafienie zostało trafione, pozostawiając hybrydę atlantydzką w obronie przez większość ich bitwy i bezlitośnie atakując Artura, ignorując obrażenia, które jego kombinezon odniósł podczas bitwy. Mając przewagę nad Aquamanem, Czarna Manta często drwiła ze swojego śmiertelnego wroga.

Ciekawostki

Galeria