FANDOM

Czaszka - jest finałowym antagonistą w filmie Człowiek z blizną oraz mniej ważnym antagonistą w grze pod tym samym tytułem.

Biografia Edytuj

Człowiek z blizną (1983) Edytuj

Czaszka jest profesjonalnym pomocnikiem i głównym zabójcą Alejandro Sosy. Jego prawdziwe imię nigdy nie zostało podane i nigdy nic nie mówi.

Najwyraźniej nosi taki przydomek przez swoją wychudzoną twarz i zawsze nosi duże, okrągłe, ciemne okulary przeciwsłoneczne, co nadaje twarzy wygląd czaszki, która jest jego znakiem rozpoznawczym zabójcy. Zabił Omara Suáreza, zrzucając go z helikoptera Sosy (w ten sposób wieszając go), a także zabił Nicka "Wieprza", strzelając mu w głowę strzelbą z podwójną lufą o rozmiarze 12, zanim zabił Tony'ego od tyłu.

W grze Edytuj

Czaszka na krótko pojawia się w grze Scarface: The World Is Yours, gdzie podobnie jak w filmie, próbuje ukryć się za Tonym i go zabić, jeśli gracz pozostanie nieruchomy, mężczyzna zabije Tony'ego, po tym włącza się sekwencja filmowa przypominające zakończenie filmu, jednak gracz musi go zabić, aby przejść do fabuły gry.

Ciekawostki Edytuj

  • The Skull została porównany przez niektórych fanów do T-800 z serii Terminator, granej przez Arnolda Schwarzeneggera, ponieważ mają kilka podobieństw, a mianowicie ich ciemny strój noszenie okularów przez cały czas (nawet w nocy), użycie strzelby jako broń preferowana.