FANDOM

Zs'Skayr, zwany również Fantomem to jeden z głównych antagonistów w serii Ben 10. Zadebiutował się w odcinku Duchowe Wyzwolenie oryginalnej serii. Służył także jako jednorazowy antagonista odcinka Miasto duchów w Ben 10: Obca Potęga, a także główny antagonista piątego sezonu Ben 10: Omniverse. Głosu w angielskiej wersji użyczył mu Steve Blum oraz Jeff Bennett.
W oryginalnej serii De'Szrama był uwięziony w prototypie Omnitrix'a, jednak uciekł z niego w sezonie 2 i stał się jednym z największych wrogów Bena Tennysona.

Osobowość

W całej serii De'Szrama jest przedstawiany jako bardzo agresywny i wojowniczy obcy, co udowodnił brutalnie pokonując Zombozo'a i Cyrkowe Dziwadła. Po uwolnieniu się z Oknitrixa, De'Szrama ujawnił swoje złowrogie i sadystyczne zamiary. Nigdy nie doceniał swych wrogów, szczególnie Bena i wierzył, że pokonanie go w ludzkiej postaci będzie łatwe. Z natury był manipulacyjny i zdradziecki, co udowodnił zaraz po tym, jak Vilgax uwolnił go z więzienia. Wykorzystywał szantaż, aby zmusić Cyrkowe Dziwadła do pomocy, a także zagroził, że zabije Gwen, jeżeli Ben nie odda Omnitrix'a.
Był dumny że swojego imienia i nienawidził przezwiska ,,Fantom", choć nigdy nie reagował.