FANDOM

DeFalco - jest drugorzędnym antagonistą gry Call of Duty: Black Ops II. Jest prawą ręką Menendeza oraz dowódcą Najemników, sił bojowych Cordis Die. Tak jak Menendez, DeFalco dąży do obalenia kapitalistycznych rządów na świecie w celu "wyzwolenia" ludności.

Biografia

Historia

Nie wiadomo co dokładnie działo się z DeFalco przed wydarzeniami z Call of Duty: Black Ops II. W pewnym momencie dołączył on do Menendeza, a potem do Cordis Die i jednocześnie został dowódcą tej organizacji terrorystycznej jak również najemników. Przyjął też przydomek "DeFalco", aby ukryć prawdziwą tożsamość.

Pakistan

Pierwszy raz pojawia się w misji "Upadły anioł" w Pakistanie, gdzie rozmawia z Menendezem i Pakistańczykami. Później DeFalco rozmawia z Menendezem m.in na temat porwania Karmy.

Colossus

Kolejny raz DeFalco pojawia się w misji "Karma", gdzie razem z najemnikami atakuje Colossusa, aby znaleźć i porwać Karmę. W wyniku jego działań doszło do masakry w klubie Solar, gdzie zginęła duża ilość cywilów. Później w zależności od decyzji podjętych przez gracza mogą się wydarzyć 2 scenariusze:

Jeśli graczowi uda się dotrzeć na lądowisko wystarczająco szybko i zabić DeFalco, to Karma zostanie uratowana. Chwilę później Mason porozmawia z Chloe, a Salazar i Harper zabiorą ciało DeFalco do VTOLa.

Jeśli gracz nie dobiegnie na lądowisko wystarczająco szybko, to DeFalco przeżyje i pojawi się w kolejnych misjach, a Karma zostanie porwana i będzie można ją uratować w misji "Druga szansa".

Jemen

Jeśli DeFalco przeżył starcie na Colossusie, to pojawi się w misji "Pięta Achillesa" gdzie powita Menendeza na scenie stojąc przed tłumem zwolenników Cordis Die. W pewnym momencie przyleci VTOL i zostanie zestrzelony przez DeFalco (lub losowego żołnierza jeśli ten zginął). Później idzie on z Menendezem do cytadeli i jest obecny podczas podejmowania decyzji dotyczącej zabicia lub oszczędzenia Harpera. Niezależnie od decyzji DeFalco prawdopodobnie ucieka przed tym jak Menendez zostaje schwytany.

Atak na USS Obamę

DeFalco razem z setkami najemników będzie atakował USS Barack Obama. Dołączy on wtedy do Menendeza i w zależności od tego kto znajduje się na mostku mogą wydarzyć się 4 scenariusze:

DeFalco podejdzie do Karmy i ją uderzy, lecz po chwili zostanie zastrzelony przez Farida, który z kolei ginie zabity przez Salazara.

DeFalco podejdzie do Karmy od tyłu, po czym poderżnie jej gardło i położy ciało na ziemi.

DeFalco zacznie iść w stronę Farida, a ten wyciągnie pistolet i strzeli do DeFalco. Z kolei ranny DeFalco odda strzał w stronę Farida, w wyniku czego obaj giną.

Po zastrzeleniu dwóch żołnierzy nie stanie się nic. Salazar, wraz z DeFalco, stanie przy Briggsie.

Po zdradzie Salazara (jeśli przeżyje) będzie on patrzył jak Menendez wgrywa swojego wirusa. Później najprawdopodobniej uciekł on z Menendezem.

Haiti

Po atakach dronów na chińskie i amerykańskie miasta, ci drudzy atakują Haiti, gdzie znajduje się stacja kontrolująca drony. Menendez razem z DeFalco po zabiciu dwóch żołnierzy przebierają się w ich mundury, i próbują uciec, jednak zostają powstrzymani przez Masona i (jeśli przeżył) Harpera. DeFalco zostaje wtedy zabity przez Masona, gdy będzie próbował zastrzelić Harpera.

Osobowość

DeFalco był bardzo lojalną i oddaną osobą, która walczyła do końca u boku Menendeza. Uznawał jedynie ideologię Cordis Die i dążył do obalenia kapitalistycznych rządów na całym świecie. Jako prawa ręka Menendeza, nie miał żadnych skrupułów co do zabijania ludzi przeciwnych Cordis Die.